۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

شعارهای پوچ سران پ.ک.ک این بار از زبان کودک سربازان ربوده شده

  • ۲۱ مهر ۱۴۰۲
  • ۸۲ بازدید
  • ۰

انجمن بی‌تاوان : سرکرده های گروه تروریستی پ.ک.ک دائما تکرار می کنند هر اتفاقی بیفتد ما پیروز می شویم. اما آنچه در واقع به وقوع می پیوندد هموار کردن مناطق بیشتری برای حضور ترکیه می باشد.

تا حالا به شعارهای پ.ک.ک دقت کرده اید که می گوید: “هرچە بادا باد”.! منظور پ.ک.ک از این شعار این است کە  “هر چه پیش بیاید، هر اتفاقی بیفتد، دشمن را شکست می‌دهیم، امسال را به سال پیروزی تبدیل می‌کنیم، فاشیسم را شکست می‌دهیم، دشمن را نابود می‌کنیم، خاورمیانه را تغییر می‌دهیم، مقاومت را توسعه می‌دهیم!!

هر از گاهی هم دو تن از کودک سربازان ربوده شده را در مقابل دوربین می نشاند و جملات کلیشه ای را به آنها دیکته می کند؛ هر اتفاقی بیفتد ما متجاوزان را شکست خواهیم داد!!

این عبارات تکراری از ابتدای تأسیس تا به امروز اساس کار پ.ک.ک بوده است.

این سازمان در ۴۰ سال گذشته با همین عبارات، ده ها هزار کودک کورد را بە کشتن داده است. پ.ک.ک برای مبارزە در ترکیه تأسیس شد ولی اکنون تنها جایی که حضور ندارد، ترکیه است! کردهای ترکیه را به خاک سیاه نشاندند، شهرهای ترکیه را با جنگ مرموز خندق ها به ویرانه تبدیل کرد و بعد بزدلانه فرار کردند.

به این حد هم اکتفا نکردند، به سایر مناطق کردنشین پا نهادند، از روزی که به سوریه پا گذاشتند، شهروندان سوری روز خوشی را ندیدند، دائما تهدید ترکیه بالای سرشان است. در اقلیم کردستان نیز روستائیان مناطق مرزی استان دهوک و دامنه های کوه قندیل را آواره کرده اند، شهروندان بی گناه را قربانی کرده اند. بە دلیل حضور پ.ک.ک بخش چشمگیری از روستاها استان دهوک عراق خالی از سکنه شده اند.

آنها دائما تکرار می کنند هر اتفاقی بیفتد ما پیروز می شویم. اما آنچه در واقع به وقوع می پیوندد اینکه کودکان کرد بە دست نظامیان کشورهای درگیر با این گروه تروریستی کشته می شوند، کودکانی که در مدرسه ربوده شده و بالاجبار آنها را مسلح کردە و روانە میدان‌های نبرد ساختگی و مرموز می‌گردند و بە دست نیروهای ترکیه قربانی می شوند. در سایە پ.ک.ک نە اینکە کردها هیچ دستاوردی نداشتە بلکە روستاهای بیشتری سوزانده می شوند و شهروندان بیشتری آواره می گردند و دریغ از یک دستاورد …!

پ.ک.ک بیش از ۴۰ سال است که می‌گوید: «امسال سال پیروزی است، امسال پایان فاشیسم است، امسال ما مقاومت را توسعه خواهیم داد»، تا به امروز این دروغ‌ها را از سرکرده های PKK می شنیدیم اما اکنون یاد گرفته اند که آن را از زبان کودکان ربوده شده به کردها تلقین کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین