۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • سرکرده گروهک کومله کمونیستی،عبدالله مهتدی را شیاد و دیکتاتور خواند!

سرکرده گروهک کومله کمونیستی،عبدالله مهتدی را شیاد و دیکتاتور خواند!

  • ۹ خرداد ۱۳۹۲
  • ۲۰۱ بازدید
  • ۰

سید ابراهیم علیزاده سرکرده کومله کمونیستی:امثال عبدالله مهتدی که کومله را بنام خود کرده اند افرادی شیاد،جاه طلب،دیکتاتور و دست پرورده رژیم جمهوری اسلامی ایران هستند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : سید ابراهیم علیزاده سرکرده گروه کومله موسوم به سازمان کردستان حزب کمونیست ایران مهمترین دلیل تاسیس این گروه را ضعف و نا کار آمدی سایر شاخه های کومله و گروههای سیاسی عنوان کرد!.

علیزاده سرکرده گروه خشونت طلب،تجزیه طلب و خون ریز کومله کمونیستی که خود را مسئول کومله اصلی و مادر! می‌شناساند، در مصاحبه‌یی که اخیراً با رادیو نوا داشته،با توجیهاتی تکراری و شعاری، درصدد بود در جواب مجری برنامه، تأسیس کومله کمونیستی و حزب کمونیست ایران را یک ضرورت و مجبوریت تعریف کند و باردیگر دلیل حضور این گروه را در شمال عراق(کردستان عراق)،ضعف دیگر شاخه های کومله،احزاب و گروههای سیاسی نامید که شهرهای کردستان ایران و مرزها را کاملاً تخلیه کرده‌اند و به کردستان عراق فرار کرده‌اند.

علیزاده از مبارزه مسلحانه بعنوان استراتژی نظامی کومله کمونیستی تعریف کرد که در هر مکانی که لازم باشد اعضای این گروه به حملات نظامی و تروریستی خود پناه خواهند برد. گفتنی است این مبارزه مسلحانه که کومله در بین اعضای خود از آن بعنوان «دفاع مشروع» نام می برد همان دفاع مجهول یا حمله‌ از دید خشونت‌طلبان است که هرگونه حمله و عملیات تروریستی را برای خود مشروع می‌دانند.

ناگفته نماند کومله کمونیستی علی رغم همین راهکار خود نیز، تاکنون صدها کشته داده است و از تابستان سال ۱۳۷۹ هم که بخاطر تهدید حکومت اقلیم کردستان،مجبور به عقب‌نشینی از فعالیتهای مسلحانه اش در خاک ایران شد، در اردوگاه زرگویزله و در عمق ۱۵ کیلومتری اقلیم کردستان برای همیشه باقی ماند و امروزه همچنان در سکوت مرگبار در اردوگاه زرگویز و مقر شهر سلیمانیه به سر می‌برد.

علیزاده همچنین در خصوص برخی موضوعات دیگر از جمله شکست سیاستهای رهبری در خصوص مذاکره برای اتحاد با دیگر شاخه های کومله گفت که من آنها را کومله نمی دانم،امثال عبدالله مهتدی که کومله را بنام خود کرده اند افرادی شیاد،جاه طلب،دیکتاتور و دست پرورده رژیم جمهوری اسلامی ایران هستند.

ابراهیم علیزاده همچون همیشه در مصاحبه هایش،سخنانی ایراد کرد که طبق روال معمول از چارچوب تبلیغات و سخنانی بی‌پایه و اساس،بیشتر چیزی نبود.

نکته‌ی قابل تأمل اینکه این روزها کومله کمونیستی هم که خود را جامانده از قافله‌ی شاخه های دیگر کومله می‌بیند،و شاهد حضور بیشتر داوطلبین به صفوف پیشمرگان کومله های مهتدی و ایلخانی زاده است،به جنبش و تکاپو افتاده تا شاید راهی برای برون رفت از این بحران بیابد و چند صباحی دیگر به عمر فرقه‌یی خود که برپایه‌ی فریب و تحریف استوار است؛ بیافزاید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *