۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

سرکرده پژاک دست به دامن اروپایی ها شده است

  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
  • ۱۸۳ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان :‌ با درگیرهای اخیر در مناطق شاهو در کوه های کوسالان که عرصه را برای گروهک تروریستی پژاک تنگتر کرده و گروهک با تمام قدرت در رسانه هایش در حال منتشر کردن اخبار دورغین است، زمانی که گروهک تروریستی پژاک در عرصه نظامی کم بیاورد سعی می کند تلفات خود را از طریق جنگ رسانه ای تلافی کند و به همین علت دست به هر نوع خبر غیر واقعی می زند و حتی با انتشار تصاویر گذشته سعی می کند که انها را به حال نسبت بدهد. اما در عصر اینترنت همه واقعیت ها برملا و آشکار می شود.
سیامند معینی و اهون چیاکو در اروپا دست یه دامان سرویس های اطلاعاتی شده اند وگاهی نیز اخبار غیر واقع بینانه را به آنها قالب می کنند. گویا آن ها اخبار داخل ایران و بخصوص مناطق درگیری را به اروپاییان انتقال می دهند و همه می دانند که اروپائیان از درگیری ها در خاورمیانه خوششان می آید. آن ها خیلی علاقه مند هستند که اطلاعات را رصد کنند و در واقع به دنبال بحران در کشورها هستند و گرنه ان طور که سیامند معینی و اهون چیاکو می پندارند انها به دنبال آزادی نیستند. اگر اروپائیان در گفتار شان واقعا صادق و دنبال ازادی هستند چرا از شمال سوریه حمایت نمی کنند. هر روز اعضای نیروهای دمکراتیک سوریه و حتی مدیران کانتونها نیز کشته می شوند و انها به ترکیه اعتراض هم نمی کنند و لازم است که اشکار شود که قطعات مرود استفاده شده در پهپاده ها از طرف اروپائیان به ترکیه داده می شود. همان هایی که در گفتار دوست نیروهای دمکراتیک سوریه هستند.
قبلا ما گفته بودیم که خوراک گروهک ها تنها بر خشونت و کشتار و در گیری و ترور استوار است و در درگیری جند روز گذشته کاملا روشن شد که سران پژاک از موقعیت بدست آمده استفاده می کنند و به نقل از سخن مشهور کردی “جوانان می میرند و پیرمردان هم راجع به آن ها حرف می زنند” الان اعضای پژاک کشته می شوند و سران پژاک هم بدنبال بدست آوردن جایگاه در اروپا شده و به هر دری می زنند و درخواست کمک می کنند.
آن ها زمانی در اروپا محبوبیت پیدا می کنند که بچه های کردها را به کشتن بدهند و خودشان در اروپا در امنیت و امکانات رفاهی لوکس زندگی می کنند و عضوهای پژاک نیز بیشترشان که به مدت طولانی در غارها هستند مریض می شوند و این تضاد خود در پژاک مورد اعتراض قرار گرفته است. اما این تناقض در همه گروه ها وجود داشته که سران در همه جا با ویزاهای کشورهای اروپایی به راحتی سفر می کنند و با سرویس های اطلاعاتی آن ها همیشه کار می کنند اما اگر یک عضو عادی مریض و یا زخمی باشد برای مداوایش و فرستادنش به اروپا هزار بهانه می اورند و ده ها سال است که سران گروهک های کردی در دامان اروپائیان اسیر شده اند و گرنه می دانند که با کشتن جند نیروی نظامی ایرانی نمی توانند به جایی برسند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین