۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • سال ۱۳۹۲ اوج فساد،فحشا،اعتیاد در گروهک پژاک

سال ۱۳۹۲ اوج فساد،فحشا،اعتیاد در گروهک پژاک

  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
  • ۳۷۶ بازدید
  • ۱

در مقر گروهک تروریستی پژاک ،فساد اخلاقی و گرایش روزمره چوانان و نوجوانان فریب خورده به مواد مخدر و داروهای متادون،به اوج خود رسیده است. طی روزها و ماههای اخیر،فساد اخلاقی و گرایش به مواد مخدر در بین اعضاءکم سابقه بوده و بشدت در بین اعضای ترویستی پژاک شیوع یافته است.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :بر اثر استعمال مواد مخدر و همچنین مصرف قرص های مخدر متادون وو ترامادل،تا کنون بسیاری از اعضای پژاک منزوی و تحت سلطه سران فرقه در آمده اند . پلاتفرم و یا تخریب شخصیتی عضوء از استراتژی پ ک ک و پژاک است.
فرقه کردستیز پ ک ک و پژاک برای تسلیم کردن فرد در مقابل ایدئولوژی گروه و همچنین آماده کردن فرد برای پذیریش هویت جدید با ماهیت تروریستی و فرقه ای ، با مشروعیت بخشیدن به استعمال دخانیات و مواد مخدر و قرص های روان کردن و عدم محدویت در روابط دختران و پسران در درون فرقه اهداف شوم خود را بیش می ببرد.
دختران فریب خورده بسیاری در درون گروهک پژاک و پ ک ک وجود دارند که بدلیل تجاوز و دریدگی پرده عفت و حیا تو سط اعضای وحشی صفت دیگر نمی توانند به کانون خانواده و یا جامعه برگردنند و تبدیل به بردگان جنسی شده اند. روابط نا سالم و نا مشروع پسران و دختران در حساس ترین شرایط سنی و عدم محدویت در روابط منجر به باتلاقی برای اعضای فریب خورده پ ک ک و پژاک گردیده است.
پخش بی حد و مرز سیگار ، مواد مخدر و قرص های اعتیاد آور در درون گروهک یکی دیگر از عوامل وابستگی اعضاء به فرقه می باشد. پ ک ک و پژاک با این هدف که افراد معتاد و آلوده به مواد مخدر از جایگاه اجتماعی برخوردار نمی باشند ، تلاش می کنند افراد را معتاد کرده و اختیار عمل بیشتری بر آنان داشته باشد.
پژاک در سال ۱۳۹۲ بدلیل نداشتن برنامه های مشخص و معین در بلاتکلیفی بسر می برد و هیچ برنامه ی برای آینده ندارد و در انتظار است تا وضعیت پروسه ی صلح پ ک ک و ترکیه مشخص کرد. این بی هدف و بدون برنامه زندگی کردن در فرقه خود زمینه ساز انواع فساد اخلاقی و فحشا می باشد . وضعیت کنونی پژاک فساد اخلاقی و گرایش روزمره چوانان و نوجوانان فریب خورده به مواد مخدر و داروهای متادون،به اوج خود رسیده است. طی روزها و ماههای اخیر،فساد اخلاقی و گرایش به مواد مخدر در بین اعضاءکم سابقه بوده و بشدت در بین اعضای ترویستی پژاک شیوع یافته است.

قبلی «
بعدی »

۱ دیدگاه

  1. قابل توجه هم شهریان عزیز کرد زبان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین