۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

زن ، زندگی ، آزادی در خانه های بازسازی فکری اوجالان

  • ۲۳ مهر ۱۴۰۱
  • ۲۵۴ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان : برای آپو(عبداله اوجالان) هر ماه چهار زن را انتخاب و می فرستادند. این زنان معمولا همگی دانشگاهی بودند و از لحاظ جسمانی دارای جاذبه خاصی بودند و اینها را از شهرها و اروپا انتخاب می کردند و گویا گفته می شد که رهبر آنها را پرورش می دهد و دخترانی که پیش اوجالان می ماندند پس از مدتی اکثرشان روانی می شدند و تعدادی از دخترها نمی خواستند که در خانه اش بمانند و دخترانی که از او اطاعت و تسلیم او می شدند بهترین جایگاه و بالاترین درجه (رتبه)را از طرف اوجالان می گرفتند.
هیوی(hevi) متولد ۱۹۷۲بود و در شهر بورسا بزرگ شده بود و از سال ۱۹۹۶ به گروهک تروریستی پ.ک.ک جذب شد و در سال ۲۰۰۱ از گروهک فرار کرد.

در پ.ک.ک یک طبقه (رده)بالا دست درست شده است و به آنها «دختران مرکزی»می گویند و یا اینکه به زنان اوجالان هم شناخته می شوند و بعضی از زنان هم به “ملکه های اوجالان مشهور هستند.

این طبقه در جنگ ها شرکت نمی کنند و اکثریتشان در قرارگاه ها و در شام می مانند و اینها همگی از خانه باز سازی فکری اوجالان در شام مانده اند و به این زنان در گروهک هم امتیاز خاص و ارزش می دهند.

دختری پس از هفت سال جنگ توانسته بود که به آکادمی اوجالان برود و بعد از اینکه برگشت او را پیش ما فرستادند و ما دیدیم که تعادلش را از دست داده بود و غیر رسمی گفته می شد که گویا اوجالان با او همبستر شده است. و در یافتم که کل دخترانی که در شام در خانه اوجالان می مانند و دوره های آموزشی را سپهری می کردند راجع به چیزهای گوناگون بحث می کردند و تمامی بحث آنها مسائل غیر اخلاقی بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین