۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبران پ‌ک‌ک فقط نیروهای خود را می‌کشند و هدفی ندارند

  • ۲۰ مهر ۱۴۰۲
  • ۶۴ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان : پ.ک.ک باری بر دوش کُردها در مناطق مختلف شده است و باعث ویرانی مناطق کردنشین گردیده است. مردم  زیادی در عراق، سوریه و ترکیه به خاطر پ.ک.ک آواره شده اند و به جان و مالشان توسط پ.ک.ک  آسیب وارد امده است. علاوه بر آن تروریست های پ.ک.ک صلح و ثبات در منطقه را برهم زده اند.

رهبران پ‌ک‌ک و نزدیکان به این گروه تروریستی ترجیح داده‌اند در قبال هدف‌گیری و کشتار اعضا و جنگجویان خود توسط ترکیه سکوت کنند و هیچ فعالیتی علیه ترکیه در داخل این کشور نداشته باشند.

در همین راستا آزاد اکرم از شخصیت های کردی گفت که هیچ‌کس نمی‌داند چرا پ‌ک‌ک تشکیل شده، اهداف آن چیست و چه نتایجی داشته است که پ‌ک‌ک ۴۰ سال است که می‌جنگد. به ما بگویید چه دارند. به جز ویرانی برای مردم تا کنون به دست آمده است مبارزه ای که از آن صحبت می کنند نتیجه ای نداشته است.

پ.ک.ک یک نیروی غیرقانونی است

هیوا رشید، ناظر سیاسی گفت که پ‌ک‌ک یک نیروی غیرقانونی است، در حالی که به نام کردی مردم بیچاره را می‌کشند، اما رهبران آنها در غارها پنهان شده‌اند و فرزندان کردها را به کشتن می دهند.

او گفت: “پ‌ک‌ک باید بداند که کردها آن ها را قبول ندارند و نباید در امور کردها دخالت کند. پ.ک.ک باید بداند که هرگز در توطئه‌های کشورهای مخالف موفق نخواهد شد.

سرحد کمال یکی از اهالی شارباژیر می گوید که پ.ک.ک بزرگترین مشکل را برای منطقه آنها ایجاد کرده است. منطقه آنها اکنون به دلیل اینکه پ.ک.ک این منطقه را به منطقه ای ناپایدار تبدیل کرده است، پهپادها دائما در حال پرواز هستند، و روستاها را پشت سرهم بمباران می کنند.پ.ک.ک باید هرچه سریعتر از منطقه ما اخراج شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین