۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • فرهنگستان
  • >
  • دیدار مدیرکل بنیاد شهید همدان با خانواده شهید قربانی تروریسم پژاک سردار سعید قهاری

دیدار مدیرکل بنیاد شهید همدان با خانواده شهید قربانی تروریسم پژاک سردار سعید قهاری

  • ۲۲ مهر ۱۴۰۰
  • ۴۲۲ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، مجید صفدریان مدیرکل بنیاد شهید استان همدان به اتفاق آزادبخت معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با خانواده سردار شهید حاج سعید قهاری سعید صبح روز یکشنبه ۱۸ مهر ماه دیدار نمود.
مجید صفدریان مدیرکل بنیاد شهید استان همدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس بویژه سردار شهید قهاری سعید، تاکید کرد: خانواده معظم شهدا و ایثارگران سرمایه های نظام اسلامی هستند و خدمت به ایشان خدمت به ارزشها و خادمان آنان اگر از سر صدق، خلوص نیت و با روی گشاده این خدمت را ارایه دهند از جایگاه ارزنده ای برخودار هستند.
صفدریان تصریح کرد: خانواده های شهدا پایه‌های مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌روند و با صبر، ایثار و مقاومت آنهاست که ایران اسلامی در اوج قدرت و عزت به الگویی برای تمامی آزادی‌خواهان جهان تبدیل شده است، لذا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت توأم با تکریم خانواده شهدا و ایثارگران اصلی‌ترین وظیفه بنیاد است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
وی ادامه داد: باید نسبت به این وظایف با حساسیت و دقت نظر اقدام نمود، چرا که جامعه هدف ما شهدا، خانواده شهدا و یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس هستند، قشری ارزشمند که با گذشت از جان و عزیزانشان مایه عزت ، امنیت، آبرو و اقتدار نظام اسلامی شدند.
وی خاطرنشان کرد: افتخار ما در جمهوری اسلامی این است که قدرت خود را از شهدا می‌گیریم و در مسیر رشد و تعالی ایران اسلامی با راهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری به بهترین وجه ممکن عمل می‌کنیم.
آزادبخت معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهیدان قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و امروز هر موفقیتی که کسب می‌کنیم، به برکت خون شهدا است.
وی خانواده‌های شهدا را صاحبان اصلی انقلاب دانست و ادامه داد: نیروهای مقتدر ارتش، سپاه و بسیج امروز رهروان راستین شهدا هستند و با تأسی از راه شهدا به موفقیت‌های بزرگ در مقابل دشمنان دست پیدا می‌کنند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه با پیروی از رهنمون‌های رهبر معظم انقلاب و حرکت در مسیر شهدا در اوج اقتدار هستیم افزود: به هر گوشه از نظام مقدس جمهوری اسلامی که نگاه می‌کنیم، نقش شهدا برجسته است.
سردار سعید قهاری سعید (۵ فروردین ۱۳۳۱ در اسد آباد همدان دیده به جهان گشود، وی با سمت “فرماندهی لشکر سه نیرو مخصوص سیدالشهدا(ع)” ۴ اسفند ۱۳۸۵ در عملیات پاک‌سازی مناطق مرزی شمال غرب کشور، منطقه “خوی-سلماس” هم‌مرز با کشور ترکیه در محلی به نام “جهنم دره” بر اثر درگیری با گروهک تروریستی پژاک به همراه ۱۴ نفر از هم‌رزمانش به شهادت رسید، پیکر مطهر وی پس از تشییع در گلزار شهدای همدان به خاک سپرده شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین