۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

دلایل ناکامی گروهک تروریستی پژاک

  • ۱۸ فروردین ۱۳۹۳
  • ۲۳۷ بازدید
  • ۰

خط مشی و استراتژی ضد کُردی پژاک با پوششی کُردی منجر به نفرت و انزجار مردم کردستان از این فرقه ی کردستیز شده است .

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : احزاب و گروه های تروریستی قادرند تا افشا ماهیت اصلی خود ، اهداف و سیاست های خود را به اجرا در آوردند ، ولی با هویدا شدن هویت و استراتژی ضد بشری یکباره اندک وجه ی خود را در میان هوداران و طرفداران خود از دست می دهند.  فرقه تروریستی پژاک  از جمله  فرقه های محسوب می گردد که امروزه از هیچ گونه جایگاه و اعتباری در میان کُردها نداشته و تمامی کُردها ایدئولوژی پژاک را ضد کُرد می دانند . جدایی بیشتر اعضای فرقه از گروهک و عدم جذب عضو جدید در فرقه مصداقی بر جایگاه غیر مردمی پژاک دارد.

پژاک علی رغم داشتن منابع عظیم مالی حاصل از ترانزیت مواد مخدر و سرمایه گذاری کلان در تبلیغات  نتوانسته است در میان مردم کُرد پایگاهی داشته باشد . دلایل عمده آن را می توان در چند مورد اصلی آورد :

۱)   این فرقه برای تبرئه کردن خود از اتهام مواد مخدر در بسیاری از مناطق به ویژه سلماس ماکو و خوی ( مسیرهای عمده قاچاق ) به زور از مردم پول می گیرد و آن را کمک به ” جنبش آزادیخواه ” کرد نامگذاری می کند . این ” پول زور ” ( به زبان برره ) باعث شده است که پژاک به کانون نفرین های مردم تبدیل شود وروز به روز منفورتر گردد .

۲)   عدم رعایت شئونات انسانی و اسلامی ( اکثریت مردم کرد مسلمان هستند ) . تجاوز به دختران در پژاک یک واقعیت اظهر من الشمس است و هر کس که انکار کند فقط خودش را فریب می دهد . این نکته به خاطر شرم و حیا توسط دختران پنهان می گردد اما در بعضی ها به صورت خودکشی یا برملاکردن بوده و باعث شده ست که مردم از ماهیت پلید آن مطلع گردند

۳)   توهین به شخصیت ها و دیگر گروههای کرد . به عنوان مثال توهین به افرادی مانند ملا مصظفی بارزانی اسماعیل آقا سمکو قاسملو و مسخره کردن آنها در میان اعضای پژاک امری عادی است و این باعث شده حتی دیگر گروههای کرد مخالف ایران نیز ضد پژاک باشند . به عنوان نمونه اگر به یک عضو پژاک حتی به شوخی کلمه پیشمرگه را اطلاق کنیم سخت ناراحت می شود و آن را توهین می داند

۴)      خیالاتی بودن ادعای های آن  آنچه پژاک ادعا می کند نه تنها خواسته مردم کرد نیست بلکه در تضاد کامل با اراده آنهاست.

پژاک با گذشت زمان روز به روز مسیر فروپاشی را طی می کند ، و مردم با غیرت کردستان ایران با توجه به این که  آسیب ها و خسارت های را که از سوی پژاک تجربه کرده اند، وهمچنین نا امنی در مناطق کردنشین را محصول پژاک می دانند ، لحظه به لحظه به این فرقه کردستیز نفرت داشته و خواستار فروپاشی آن را دارند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *