۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بحران در پژاک غوغا می کند

  • ۱۹ فروردین ۱۳۹۳
  • ۱۸۵ بازدید
  • ۰

سرمایه گذاری های کلان گروهک های تروریستی شیوه ی مدرن در جذب و عضوء گیری برای فرقه می باشد.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : اگر کسی تحت تاثیر تبلیغات و شعارهای دهن پرکن پژاک قرار گیرد به این خیال می افتد که مدینه فاضله همان جاست و به همین دلیل است که بعضی از کردهای جوان و ساده لوح روستایی در این دام می افتند ، زندگی در کشورهای اروپایی ، آزادی جنسی از جمله شعارهایی محسوب می گردد که بر جوانان و نوجوانان روستایی در قبال کار سخت کشاورزی و دامداری  تاثیر می گذارد. و رهایی از دام این فرقه ی تروریستی کار بسیار مشکلی می باشد . مهم ترین مشکلاتی که یک عضو در آنجا با آن دست و پنجه نرم می کند عبارتند از :
۱)قطع ارتباط کامل با دنیای خارج در کوهستان های قندیل به صورتی که فرد را به یاد عصر حجر می اندازد
۲)سو تغذیه شدید که ناشی از مصرف غذاهای تکراری و غیر مقوی می باشد . نباید فراموش کرد انسان در کوهستان بیشتر به خوردن غذا های مقوی نیاز دارد ، این در حالی است که سرکرده های این فرقه بهترین غذاها را می خورند.

۳) زندگی تکراری و بی هدف طوری که بیشتر اعضا دچار افسردگی شده اند
۴) دوری از هرگونه انتقاد از ترس این که برچسب خیانت به آنان زده نشود . در این فرقه از انسانیت و خدا خبری نیست و افراد باید الزاما هنگام عضویت روی عکس اوجالان دست بگذارند و به آن قسم بخورند . همین وضعیت باعث شده است افراد انگیزه لازم رانداشته باشند و در عملیات نظامی زود کشته بشوند . اما با وجود چنین شرایط سخت و طاقت فرسای اعضاء پژاک سرکرده این فرقه ی تروریستی عبدالرحمن حاجی احمدی در اروپا به عیاشی و خوشگذاری مشغول می باشد . بیشتر افراد تسلیمی و یا جدا شده از گروهک از وجود تبیعیضات بی حد در فرقه سخن می گویند ، سران پزاک که همیشه با شعارهای دورغین برای زنان جایگاهی خاصی ترسیم کرده و ارزش و مقام زن را در افکار عمومی بهتر جلوه داده اند ولی وضعیت در داخل گروهک متفاوت تر از گفته های آنان می باشد چرا که زنان در داخل فرقه دچار بردگی جنسی توسط سران فرقه شده اند و تنهاترین راه حل برای رهایی از این مشکل را خودکشی می دانند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *