۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • شاهو فتحی پیشمرگ گروهک تروریستی کومله براثر تزریق مواد مخدر و مصرف مشروبات الکلی درگذشت!

شاهو فتحی پیشمرگ گروهک تروریستی کومله براثر تزریق مواد مخدر و مصرف مشروبات الکلی درگذشت!

  • ۱۸ فروردین ۱۳۹۳
  • ۲۵۵ بازدید
  • ۰

یکی از پیشمرگان و اعضای کمیته مرکزی گروهک تروریستی و تجزیه طلب موسوم به کومله کمونیستی شب گذشته در تماس با ما،از مرگ شاهو فتحی پیشمرگ کومله کمونیستی بر اثر تزریق هروئین و مصرف همزمان مشروبات الکلی خبر داد.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از آکام نیوز ،شاهو فتحی از پیشمرگان گروهک تروریستی تجزیه طلب کومله کمونیستی،شامگاه یکشنبه ۱۰ فروردین ماه بر اثر مصرف همزمان مواد مخدر و مشروبات الکلی فوت کرده است.

شاهو فتحی اهل سنندج از چند سال قبل بعنوان پیشمرگ به گروهک تروریستی صدنفره کومله (شاخه ابراهیم علیزاده) به این گروه ملحق شده بود و پس از گذشت سالها به سنندج برگشته بود.

نامبرده از پیشمرگان فعال و شناخته شده کومله علیزاده بود که شامگاه دهم فروردین ماه ۱۳۹۳،بر اثر مصرف همزمان و بیش از حد مواد مخدر و مشروبات الکلی سنگ کوب کرده و مرده است.

جالب توجه اینکه سایت های شایعه پراکن منتسب به گروهک تروریستی کومله کمونیستی،صرفا به اعلام خبر اکتفا کرده و جوری وانمود کرده اند که گویا نامبرده را اصلا نمی شناسند!!.

به خبر آنها در یک سطر خلاصه توجه کنید:

(واکنش عجیب سایت پیام منتسب به کومله کمونیستی در این ارتباط را ببینید:)

{فردی به نام” شاهو فتحی” بر اثر مصرف مشروب آلوده جان خود را از دست داد.!!}

در این خبر خلاصه شده، آنها پیشمرگ خود را بعنوان”فردی بنام شاهو فتحی” معرفی کرده اند!!

انگار او را نمی شناسند و نامبرده یکی از شهروندان معمولی سنندجی بوده است!

البته سانسور واقعیت ها در گروهکهای تجزیه طلب کردی،امری معمول و متداول می باشد و همینگونه نیز اخبار داخلی کشورمان و کردستان را وارونه جلوه داده و دروغ پراکنی می کنند.

هر آنچه به نفعشان نباشد را سانسور می کنند!

شاهو فتحی که حدودا ۳۰ سال سن داشته،اهل سنندج می باشد و دارای همسر و یک فرزند بود.

قابل ذکر است که تاکنون دهها تن از پیشمرگان تسلیمی و غیر تسلیمی گروهک تروریستی کومله در شهرهای مختلف ایران و کردستان عراق و اردوگاههایشان بر اثر تزریق مواد مخدر و مصرف مشروبات الکلی مرده و یا ناقص العضو شده اند.

همچنانکه سال گذشته نیز در آکام نیوز، خبر مرگ زاهد ملکی و…از پیشمرگان مطرح و کادرهای کومله کمونیست را بصورت اختصاصی منتشر و افشا کرده بودیم.

شاهو فتحی نیز یازدهمین پیشمرگ گروهک تروریستی و تجزیه طلب کومله در دو سال اخیر می باشد که بر اثر تزریق مواد مخدر و مصرف همزمان مشروبات الکلی سنگ کوب کرده و مرده است.

قابل توجه اندک هواداران این گروهک تجزیه طلب،تروریست، ضددین و کمونیست،که چشم به اصطلاح مبارزات این تجزیه طلبان دائم الخمر و معتاد دوخته اند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین