۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • خالد عزیزی : مشکلات حل نشود؛ کناره گیری می کنم

خالد عزیزی : مشکلات حل نشود؛ کناره گیری می کنم

  • ۱۰ آذر ۱۳۹۲
  • ۲۴۷ بازدید
  • ۰

باید به فکر تحولی جدی باشیم اما افکار و اقدامات برخی اعضای مرکزیت حزب مانع هرگونه تحول جدی و جسورانه است!
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از دیار و نادیار حاکی از آشفتگی اردوگاه سران حزب دمکرات کردستان- حدک در توافقات هسته ای ایران با ۵+۱ می باشد.

هرچند این اختلافات به ماه ها پیش بازمی گردد که در این جو روانی کنونی بین المللی شذت گرفته است.

خالد عزیزی دبیرکل حزب دمکرات کردستان که تا کنون چندین بار تهدید به استعفا نموده است این بار بسیار جدی تر در یک جمع درون گروهی با حضور سران حدک، تهدید به استعفا کرده است.

خالد در این جمع اینگونه ابراز داشته است :” مشکلات حزب با روند فعلی قابل حل نیست! حزب ما با این شیوه نه تنها راه به جایی نمی برد بلکه با گذر زمان، اندک پایگاه داخل کشور را از دست خواهیم داد. این بحث جدی است که دیگر فراخوان های ما در داخل، آن طور که باید و شاید مورد استقبال قرار نمی گیرد. باید به فکر تحولی جدی باشیم اما افکار برخی اعضای مرکزیت حزب مانع هرگونه تحول جدی و جسورانه است!

رفقای پیشین ما در حدکا پس از چندین مذاکره و رسانه ای کردن موضوع هنوز حتی حاضر نیستند نام ما را به رسمیت بشناسند و مکاتبه من با آنها نیز چاره ای بر این کار نبود.

با این وجود اهداف ما در حد شعار باقی خواهد ماند و نمی توان با این مشکلات ادامه داد.”

گفتنی است منظور خالد از تحول جدی، بحث مذاکره با ایران و نرمش در شعار براندازی است. البته این تفسیری است که برخی اعضای کمیته مرکزی بر صحبت های خالد داشته اند.

خالد پیش تر تهدید کرده بود در صورت تداوم روند فعلی از حزب کناره گیری خواهد کرد. هرچند بزرگانی نظیر ملاحسن رستگار به وی القاء کرده اند در صورت جدی شدن قضیه کناره گیری خالد از سمت دبیرکلی، به منظور حفظ پرستیژ حدک و ممانعت از مانور تبلیغاتی حدکا علیه آنها، بحث استعفا یا کناره گیری در قالب طرح برگزاری کنگره مجدد و زود هنگام مطرح شود. خالد نیز ضمن موافقت ابراز داشته در این صورت حتی کاندید دبیرکلی نخواهدشد.

مصطفی شلماشی در این خصوص ابراز داشته فشارها و توصیه های پ.ک.ک به خالد برای مذاکره با ایران بی تأثیر در مواضع این روزهای وی نبوده است!

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *