۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • حاجی احمدی ۱۵آگوست را آغاز ترس ستیزی کردستان می داند ! کدام ترس؟؟

حاجی احمدی ۱۵آگوست را آغاز ترس ستیزی کردستان می داند ! کدام ترس؟؟

  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۱
  • ۳۴۷ بازدید
  • ۰

عبدالرحمن حاجی احمدی سرکرده فرقه پژاک که توسط شورای مرکزی پ.ک.ک به دلیل اعتقاد او به خشونت و تحریکات تروریستی و از همه مهمتر تائید هر انچه که پ.ک.ک دستور می دهد پژاک باید اطاعت نماید، به عنوان سرکرده این کروهگ انتخاب شد ،و بر همگان به العین روشن است که حاج احمدی هیچ قدرتی در تحلیل مسائل و یا تصمیم گیری را ندارد هر انچه پ.ک.ک دستور می دهد ،همانند غلام حلقه به گوش فقط می گوید چشم ؛ چون برای افرادی همچون حاجی احمدی رسیدن به  این مقام خیلی زیاد است حال فرق نمی کند این  مقام و منصب  برای جنایت و خشونت باشد و یا این جنایت وخشونت گریبان گیر مردمان کرد باشد و یا سبب ناامنی در مناطق کرد نشین باشد مهم نیست مهم فقط  خودشان هستند که در آلمان  لطمه ی به خوش گذارنی شان نخورد.

اخیراً حاجی احمدی برای خود شیرینی و اثبات این که نوکر بی اراده پ.ک.ک  هست طی پیامی ۱۵ آگوست را به مردم کرد ایران تبریک گفته است و ۱۵ آگوست را آغاز ترس ستیزی و ظهور اراده در کردستان دانسته است ، آیا  تاریخ  تا به حال  مردمانی  به شجاعت مردان کرد دیده است ؟ آیا رشادتها و جوانمردی های مردان کرد زبان زد عام و خاص نیست ؟  پس چرا چنین اهانتی در حق کردها می کند ؟ جواب معلوم است چون حاجی احمدی دست نشانده پ.ک.ک است و دستورات پ.ک.ک را اجرا می کند و برای سران پ.ک.ک رشادت و شجاعت  مردان کردستان ایران ارزشی ندارد و حاجی احمدی هم این غیرت را ندارد که کردهای ایران را زیر سوال نبرد. حاجی احمدی بدنبال این است که نزد سران پ.ک.ک اعتبار خود را از دست ندهد و هرچه سر کردستان ایران بیافتد برایش مهم نیست.

خیلی دور تفاوت زندگی همین اعضاء  فریب خورده پژاک که به سختی در گرما و سرمای سال در کوهستان سرگردان هستند با  سرکرده کرد ستیز  آنها در آلمان اطراف خود تعدادی دختر جوان جمع کرده وزندگی می کند و هر چه که دل اش می خواهد به زبان می آورد ،در حالی که گروهک تروریستی پژاک یکی از مهمترین عاملان ترس در منطقه می باشد که به چند نمونه از آن اشاره می گردد

۱)    اخاذی و باج گیری از مردم رنج کشیده کرد که بر فقر وبدبختی آنان اضافه میکند

۲)    فریب نوجوانان وجوانان که سبب فروپاشی بنیان خانواده می شود

۳)    ناامنی مناطق کرد نشین که مانع جذب سرمایه گذاری و پیشرفت اقتصادی می شود

۴)    کابوس و ترس افراد جدا شده از فرقه و تهدید اعضای خانواده عضو جدا شده

۵)    تخریب مراکز تولیدی به دلیل خوداری از باج دادن

ولی حال مشخص نیست حاج احمدی از کدام ترس ستیزی سخن به زبان می آورد ؟  آیا ترسی را که پژاک در منطقه به راه انداخته است . امیدوارم که نوجوانان و جوانان  با درایت کامل و باچشمی بینا به نیت شوم سرکرده های پ.ک.ک و پژاک پی برده و فریب این جنایت کاران سودجو را نخورند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین