۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • جوانان ایرانی در اقلیم کردستان عراق ،در دام پژاک گرفتار می شوند

جوانان ایرانی در اقلیم کردستان عراق ،در دام پژاک گرفتار می شوند

  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۳
  • ۳۲۶ بازدید
  • ۰

پژاک و پ ک ک جوانان ماهر و صنعت کار ایرانی را که در اقلیم کردستان عراق مشغول بکارند ، در دام فرقه گرفتار کرده و به عضویت گروهک در می آورد.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : گروهک های تروریستی پ ک ک و پژاک بی رحمی و خیانت خود بر علیه مردم کُردستان را به اوج رسانده است . پ ک ک و پژاک با توجه به افشای گری ها و هویدا شدن ماهیت واقعی فرقه،  در جذب اعضای جدید با مشکلاتی روبه رو شده است . جدایی و فرار اعضای این گروهک و عدم جذب عضو جدید ، این فرقه را در شرایط بحرانی قرار داده است .

اما پژاک امروزه در اقلیم کردستان عراق به شیوه ی نوینی اقدام به عضوء گیری می نماید ، متاسفانه این شیوه ی بی رحمانه ی پژاک در اولین مرحله  تهدیدی  بزرگ برای جوانان ایرانی که به منظور کار به این منطقه رفته اند محسوب می گردد.

ترفند و شیوه ای را پژاک بدین منظور به کار گرفته است ، بدین شکل است که تعدادی از اعضای انان در داخل شهرهای کرکوک ، اربیل ،رانیه ،زاخو ، سلیمانیه و …جوانان ماهر و صنعت کاران ایرانی را شناسایی کرده و سپس طی مذاکراتی به آنان پیشنهاد کاری با ارقام مالی خوبی  به آنان می دهند ، البته لازم به ذکر است که پیشنهاد کاری به تناسب شغل و حرفه ی هرشخص می باشد به عنوان مثل برای کاشی کار ساختمان رقم مالی خوبی پیشنهاد می کنند و یا سیمان کار ساختمان و …

این جوانان با غیرت ایرانی که برای کار به این مناطق رفته اند با پیشنهاد کاراین افراد خوشحال شده و برای رسیدن به توافق نهایی طی قراری جهت بازدید از محل کار رجوع می کنند،ولی متاسفانه محل کاری نبوده و این افراد با حیله و نیرنگ این جوانان را از از شهر خارج کرده و به مقر گروهک در کشورهای ترکیه و سوریه معرفی می نماید، تا راه فرار و بازگشت برای انان مقدور نباشد.

خوشبختانه افرادی را که در دام این فرقه گرفتار نشده اند و به خاک میهن بازگشته اند ، و این رفتارهای ضد کُرد پژاک و پ ک ک را در ایران بازگو می کنند و از به دام افتادن دوستان خود توسط پ ک ک و پژاک می گویند .

باتوجه به نا امنی های که گروه تکفیری داعش در عراق به وجود آورد ، بسیاری از جوانان ایرانی به خاک میهن بازگشتند ، و رفتار پ ک ک و پژاک  را در میان مردم بازگو می کنند . اکنون در ایران موج عظیمی از نفرت و انزجار در میان مردم کردستان ایران بر علیه گروهک پ ک ک و پژاک بوجود آمده است .

ماهیت واقعی پ ک ک و پژاک روز به روز هویدا شده و این فرقه ی تروریستی جایگاه مردمی خود را از دست می دهند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *