۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

عاقبت جوانان فریب خورده در پژاک

  • ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
  • ۲۱۶ بازدید
  • ۰

پژاک جوانان و نوجوانان فریب خورده را در کردستان سوریه به کام مرگ می فرستد.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : گروهک تروریستی پژاک با به بازی گرفتن احساسات و هیجانات جوانان و نوجوانان کُرد و با سر دادن شعارهایی همچون آزادی مردم کرُد و احقاق حقوق کُردها جوانان  بسیاریی را فریب داده و به عضویت در آورده است . متاسفانه بیشتر این جوانان در کشورهای ترکیه و سوریه  به اجبار به قتل می رسند.

پژاک جوانان ایرانی را با شعار رهایی مردم کردستان ایران جذب می نماید ، ولی بیشتر انان در کشورهای بیگانه که هیچ ربطی به انان ندارد کشته می شوند.

اخیر در فضای مجازی برادر یکی از همین فریب خورده گان پژاک ، که برادرش توسط نیروهای داعش در سوریه زخمی شده است ابراز یاس و تاسف کرده و از تمام ملت ایران خواسته است تا برای برادرش دعا کنند.

اراس محمدزاده معروف به زاگروس از اهالی سردشت از توابع استان آذربایجان غربی فریب خورده ی است که در درگیری با نیروهای داعش زخمی شده است  .

تا کنون پژاک جوانان بسیاری را فریب داده و به این  گونه به گام مرگ فرستاده است .  مدتی پیش پژاک در حمایت از پ ک ک جوانان ایرانی را به جنگ با ارتش ترکیه فرستاد که متاسفانه تعداد زیادی به قتل رسیده اند ، و اکنون در حمایت از حزب اتحاد دموکراتیک(PYD) شاخه سوری پ ک ک  جوانان فریب خورده ای ایرانی را به جنگ با گروه های تکفیری داعش فرستاده که در نهایت همه آنان به قتل می رسند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین