۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • جنگ رسانه ی عبدالله اوجالان و مسعود بارزانی

جنگ رسانه ی عبدالله اوجالان و مسعود بارزانی

  • ۱۳ تیر ۱۳۹۲
  • ۳۸۸ بازدید
  • ۰

اختلاف گروهک کُردستیز پ ک ک و زیر شاخه های وابسته به آن با احزاب وابسته به مسعود بارزانی بدلیل تمدید ریاست مسعود بارانی در اقلیم کردستان عراق به اوج رسید.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : ملت بی گناه و مظلوم کُرد همیشه در طول تاریخ به دلیل زیاده خواهی و قدرت طلبی افرادی همچون عبدالله اوجالان و مسعود بارانی مورد ظلم و ستم قرار گرفته است ، اوجالان و بارانی دست نشانده و نوکران بی اراده امریکا و غرب بوده و در راستای اهداف اربابان غربی خود حرکت می کند . اختلافات اوجالان و بارزانی دیرینه بوده و هر کدام تنها خود را نماینده ی مشروع مردم کُرد می داند ، اختلافات فی مابین اوجالان و بارزانی بر سر قدرت بوده و تاکنون جزء نا امنی و قتل و کشتار مردم بی گناه کُرد ثمری نداشته است .
PKK -PJAK-PYD-PCDK فرقه های کُردستیزند که عبدالله اوجالان سرکرده ی این گروهک های تروریستی می باشد و ترانزیت مواد مخدر از مهمترین منابع مالی این گروهک ها می باشد ، که با درآمد ناشی از فروش مواد مخدر رسانه های متعددی را در اختیار دارند . سرکرده های این فرقه برای دستیابی به اهداف نامشروع خود دست به هر کاری می زند.
گروهک کردستیز پ ک ک بعنوان غده ی سرطانی در تمام مناطق کردی رخنه کرده و با تشکیل گروهکی مناطق کردنشین را نا امن کرده است. این ترویست های فقط در کردستان سوریه با بارزانی مشکل ندارند بلکه با راه اندازی جریانی به نام حزب راه حل دموکراتیک کردستان در اقلیم کردستان سعی می کنند تا زمینه را برای نفوذ خود آماده کنند.

این حزب که از کردهای عراق تشکیل شده این بار مجاز بود در انتخابات رهبری کردستان عراق شرکت کند اما با تمدید ریاست بارزانی به مدت دو سال این امکان از تروریست های وابسته به پ ک ک سلب شد. این اقدام با اوج درگیری های طرفداران بارزانی و اعضای فرقه تروریستی پ ک ک در کردستان سوریه مصادف شد.

این دو موضوع به دست تروریست ها بهانه ای داد تا جنگ رسانه ای علیه مسعود بارزانی را آغاز کنند. لازم به توضیح است اوجالان از همان آغاز کار بارزانی را قبول نداشته و از عناوینی ناشایست برای وی استفاده می کند.

پ ک ک و پژاک قصد دارند با تخریب بارزانی زمینه رشد طرفداران خود یا حداقل مخالفان بارزانی را فراهم آورند. بارزانی و طالبانی همراه ارتش ترکیه در دهه نود میلادی با پ ک ک درگیر شدند و طرفین صدها نفر از همدیگر کشتند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین