۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • جلسه محرمانه تشکیلاتی اعضای سازمان تروریستی خبات کردستان ایران

جلسه محرمانه تشکیلاتی اعضای سازمان تروریستی خبات کردستان ایران

  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
  • ۳۴۶ بازدید
  • ۰

یکی از اعضای کمیته مرکزی موسوم به سازمان خبات کردستان ایران ، از برگزاری جلسه تشکیلاتی اعضای این سازمان تروریستی خبر داد.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :سازمان خبات که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تاسیس شد از آن زمان تا کنون به نوعی شاخه کردستانی سازمان تروریستی مجاهدین خلق ایران(منافقین) محسوب می شود و توافق نامه امنیتی، دوستی، هم پیمانی و خواهرخواندگی را نیز با یکدیگر امضا کرده اند.

این سازمان تروریستی به سبب حمایت ها و دوستی دیرینه شان با منافقین همواره با انتقاد گروه های اپوزیسیون کردی و احزاب کردستان عراق، روبرو بوده اند اما هیچ گاه از مواضع خود در قبال منافقین کوتاه نیامده و صدها کشته را در یک سنگر با منافقین، تقدیم این سازمان کرده اند.

روزگذشته(شنبه اول فوریه۲۰۱۴ برابر با ۱۲بهمن ماه۱۳۹۲) کمیته نروژ سازمان تررویستی خبات کردستان ایران راس ساعت۱۳:۰۰ جلسه تشکیلاتی-سازمانی درون گروهی خود را با حضور باباشیخ حسینی سرکرده خبات، برای بخشی از اعضای کمیته و هواداران خبات برگزار کردند.

مسئول کمیته ضمن خیرمقدم به اعضاء و همچنین باباشیخ حسینی، بحث کوتاهی را درخصوص کارهای گذشته کمیته درقالب گزارشی ارائه کرد.

او با اشاره به کم و کاستی های سازمان در یک سال گذشته، اعلام کرد، هواداران سازمان خبات به خاطر “تبلیغات سایت های رژیم علیه خبات و منافقین” خواستار شفافیت در امور مالی خبات شده اند.

وی همچنین اذعان کرد، مسئلۀ کمک های سازمان منافقین و آمریکا به خباتی ها، موجب کدرشدن وجه سیاسی این گروه در بین مردم و اپوزیسیون کرُد و غیرکرد شده است.

سپس باباشیخ حسینی سرکرده تروریست سازمان خبات کردستان ایران، درخصوص کنگره و نتایج و کم و کاستی های کنگره ۵سازمان خبات سخنرانی کرد و به موفقیت های سازمان را در این کنگره اندک عنوان کرد.

او در پاسخ به انتقادات وارده به آن ها درخصوص دریافت کمک های همیشگی و مستمر از منافقین گفت: سازمان مجاهدین خلق ایران از بدو انقلاب۵۷ دوشادوش خباتی ها برای مردم کردستان جنگیده اند و برای خبات صدها کشته تقدیم کرده اند و ما نیز همینطور! برادرم مسعود رجوی و خواهرم مریم، از دوستان ۳۰ساله من و خبات هستند و احدی قادر به از بین بردن این دوستی دیرینه و کهن نیست و نخواهدبود و ما هرگز دست از همکاری و دوستی با برادران مجاهدین برنخواهیم داشت.

باباشیخ حسینی درادامه درخصوص بودجۀ خبات به صراحت تاکیدکرد،”سازمان مجاهدین و دولت آمریکا همواره کمک حال سازمان خبات بوده اند و ما به دریافت این کمک ها افتخار می کنیم؛ چون این کمک ها برای مردم کردستان است!”

دربخش دیگری از این جلسه، اعضای کمیته سازمان خبات پس از بازنگری درمورد برنامه و کارهای گذشته با اکثریت آراء دستور کار کردن و فعالیت بیشتر را صادرکردند و برنامه ها و نقشه راه های جدیدشان را برای کارهای آینده طرح کردند. همچنین در این جلسه، با نسبت آرای بسیاراندک، عبدالله قادری به عنوان مسئول کمیته خبات تعیین گردید و وظیفه اجرای کار کمیته به او محول شد.

عبدالله قادری از دوستان بسیارنزدیک باباشیخ است و انتصاب او به سمت مسئول کمیته، علی رغم حضورقدیمی های خبات، باعث ناراحتی و اعتراض شدید اعضای سازمان خبات شد و درنتیجۀ این کدورت، تعدادی از این اعضای قدیمی به نشانه اعتراض جلسه را ترک کردند.

همچنین درهمین جلسه و در ادامه این نشست داخلی، به دستور باباشیخ حسینی و بدون برگزاری انتخابات داخلی به چندین نفر از پسران و دختران خباتی مسئولیت هایی محول گردید.

در این جلسه همچنین کمیته زنان سازمان خبات، واحد نروژ رسماً تاسیس شد و کمیته جوانان سازمان خبات در نروژ نیز دسته اجرایی و کارگزاری جدیدشان را انتخاب کردند.

همچنان با ما و اخبار ویژه و اختصاصی همراه با افشاگری از جلسات درون گروهی گروههای تروریست و تجزیه طلب همراه باشید.

همکاران ما در اقصی نقاط جهان و خصوصاً کردستان عراق به محض کوچکترین تحرک احزاب تروریست و تحزیه طلب کردی، این اخبار را افشا می کنند

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین