۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • گزارشگر
  • >
  • جزئیات نامه های سران پ.ک.ک به نمایندگان حزب دمکراتیک خلق ها

جزئیات نامه های سران پ.ک.ک به نمایندگان حزب دمکراتیک خلق ها

  • ۲۵ دی ۱۴۰۰
  • ۱۹۶ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، قندیل همه نامزدها را در HDP، از شورای شهر گرفته تا معاون، منصوب می کند. پ ک ک اسامی حزب و سازمان را بررسی می کند و تعدادی از آنها را برای مصاحبه دعوت می کند. نامه های سران باند و صورتجلسه امرالی موید این مطلب است.

عکس هایی که سمرا گوزل معاون HDP با تروریست پ.ک.ک در اردوگاه های این سازمان گرفته بود، بار دیگر رابطه HDP-PKK را در دستور کار قرار داد. اعتراف‌کنندگان و منابع امنیتی تسلیم شده می‌گویند که همه نامزدها از اعضای شورای شهر HDP تا نمایندگان پارلمان از طریق مصاحبه‌های مدیریت این سازمان در قندیل و تروریست‌های منصوب قندیل مشخص شدند.

به گفته منابع امنیتی و تروریست ها؛ شورای اجرایی KCK که توسط رهبران این سازمان در منطقه قندیل در شمال عراق تشکیل شده است، تعیین کننده اصلی نامزدهای پارلمانی است. شورا با ایجاد کمیسیونی به اصطلاح قبل از انتخابات، اسامی حزب و سازمان را یکی یکی بررسی می کند. حتی برخی از نامزدها برای مصاحبه فراخوانده می شوند. در فهرستی که در پایان این فرآیند منتشر می شود، سرکردگان KCK تصمیم نهایی را می گیرند.

لیست TORPILLER

ولایات و رده های اسامی تعیین شده برای کاندید شدن نیز در قندیل مشخص می شود. برخی از نام‌هایی که در KCK کار می‌کنند، مستقیماً در لیست قرار می‌گیرند بدون اینکه در این فرآیند گنجانده شوند. گزارش شده است که در انتخابات سراسری ۲۰۱۸، ۳ نماینده HDP شاغل در KCK و در حال حاضر در مجلس ملی بزرگ ترکیه از این سهمیه در لیست قرار گرفتند. ضمن ایجاد لیست، کسانی که با کارکنان کوهستان ارتباط دارند نیز در اولویت قرار می گیرند. اینکه ۱۸ نماینده در حال حاضر زیر سقف مجلس بزرگ ملی ترکیه با هیات کوهستان در ارتباط هستند موید این ادعاست.

محلی نیز صدای قندیل

قندیل در حکومت های محلی نیز تعیین کننده است. بر اساس اظهارات تروریست های تسلیم شده؛ این سازمان تروریست هایی را که «کادر» نامیده می شوند، قبل از دوره های انتخاباتی به مناطق شرقی و جنوب شرقی آناتولی می فرستد. این تروریست ها که کاملاً مجاز به معرفی نامزدها هستند، با همه از نامزدهای شورای شهر گرفته تا نامزدهای شهردار مصاحبه می کنند. سپس اسامی تعیین شده توسط این تروریست ها به رهبران سازمان ارائه می شود.

یک “کارکن” برای هر رئیس جمهور

این تروریست ها که «کادر» نامیده می شوند، در شهرداری هایی که پس از انتخابات به دست می آیند، حرفی برای گفتن دارند. در راستای دستورالعمل های قندیل، می تواند دستورات و دستورالعمل های مستقیم را به شاروال های HDP، اعضای شورای ولایتی و ولسوالی ها بدهد. کادرها در جایگاه بالاتری نسبت به شهرداران HDP عمل می کنند، از پرسنل جذب شده به شهرداری گرفته تا انتصابات.

نامه های قهرمانان فاش شده است

موضع قندیل در قبال HDP نیز از طریق نامه‌های متعلق به تروریست‌های به اصطلاح سطح بالا که در جریان این عملیات ضبط شده‌اند، آشکار می‌شود. کیفرخواست تهیه شده علیه گلتن کیشاناک از حزب HDP شامل نامه ای است که یکی از رهبران پ.ک.ک به نام صبری اوک برای تروریست های پ.ک.ک ارسال کرده است. اوک در این نامه HDP HDP را به بی کفایتی و عدم آمادگی متهم می کند و می گوید:

«این سبکی است که بسیار آرام، بی انضباط است و برای احتیاط سرش را در شن فرو می‌کند. آیا هرگز این اتفاق می افتد؟! بی احساسی بسیار آزاردهنده است… اگر نتوانید یا نخواهید این کار را انجام دهید، کارتان را رها می کنید و شخص دیگری این کار را می کند. ما آنقدر جدی هستیم. لطفا وضعیت و تحولات خود را در اسرع وقت به ما گزارش دهید. چرا FMC حزب تشکیل نمی شود؟ اگر تغییر نایب رئیس گروه ها در دستور کار باشد، نظر یا تصمیم شما چیست؟ کدام کمیته، که با حزب بام درگیر است، گزارش می دهید. گزارش خود را فوراً ارسال کنید یا شخصاً به شخصی بدهید تا به ما تحویل داده شود.»

صورتجلسه در حال تأیید است

نحوه تعیین نامزدهای مجلس توسط به اصطلاح مدیریت ارشد پ.ک.ک در قندیل نیز در صورتجلسه ایمرالی آمده است. در گفت‌وگوهای رهبر پ‌ک‌ک، عبدالله اوجالان، ادریس بالوکن و سیری سوریا اوندر، وقتی گفته می‌شود «کمیسیون انتخابات نامزدها را تعیین می‌کند»، اوجالان می‌پرسد: «این افراد در کمیسیون انتخابات چه کسانی هستند؟ آیا اینها را قندیل تعیین کرد یا شما تعیین کردید؟» اوندر در پاسخ می گوید: «قندیل تعیین کرد». اوجالان: «آیا آنها آن را به طور کامل تعیین کردند؟ پروین بولدان در پاسخ به این سوال که آیا این کمیسیون در مجلس حزب مشخص شده است، پاسخ داد: خیر، نه در مجلس حزب و نه در VQA مشخص شد و می گوید که قندیل نامزدهای پارلمانی HDP را انتخاب کرده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین