۹ فروردین ۱۴۰۳

تلاش پ.ک.ک برای ایجاد دیکتاتوری فاشیستی و نابودی کردها

  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
  • ۳۲۶ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :کشورهای استعمارگر پس از اینکه متوجه شدند سیاست‌ها و پروژه‌هایشان کافی نیست، تصمیم گرفتند سازمان‌های خود را در میان کردها ایجاد کنند. آن ها از این طریق سیاست نابودی کردها را دنبال می کنند. پ.ک.ک در ابتدا این ماموریت را در ترکیه انجام داد. بعدها این مأموریت کثیف استعمارگران را در تمام نقاط زندگی کردها انجام داد.
هنگام انجام این مأموریت از طرف کشورهای استعمارگر، از انواع و موضوعات بسیاری استفاده می کرد.
برای از بین بردن سازمان ها و احزاب کرد با دولت های استعمارگر در اقصی نقاط همکاری و حمایت کرد.
جوانان و کودکان کردستانی در جنگ برای منافع کشورهای استعمارگر کشته شدند.
می توان گفت که پ ک ک سیاست کشورهای استعمارگر را برای نابودی کردها اجرا کرد. در این مرحله نیز همین نگرش و سیاست ادامه دارد.
این سیاست و استراتژی نتیجه دیگری به همراه داشته است. در عین حال پ ک ک خواهان ایجاد حکومت در تمام نقاط حضور کردها بود.
به همین دلیل است که همه سازمان ها و احزاب کردستانی خود را دشمن اعلام کرده اند تا آن ها را از بین ببرند و از حیات جنبش ملی کردستان خارج کنند، کاری که انجام داده و می کند.
به همین دلیل است که هدف پ.ک.ک ایجاد دیکتاتوری فاشیستی خود در منطقه حاکم است. در شمال سوریه،پ.ک.ک سیاست دیکتاتوری را ایجاد کرد.PKK/PYD هنوز در شمال سوریه در دیکتاتوری فاشیستی و شرارت هایش موفق است.
بنابراین پ ک ک با پیشمرگه های روژ و خانواده های آنها دشمنی می کند. تهدیدها علیه خانواده های پیشمرگه روژ ادامه دارد.
او وجود پیشمرگه های آن روز را تهدیدی برای دیکتاتوری فاشیستی خود می داند. او می داند که پیشمرگه ها در آینده به حکومت PKK/PYD پایان خواهند داد. پس باید پیشمرگه های روژ از بین برود و مردم کرد نابود شود.
تلاش پ‌ک‌ک/پ‌ی‌د برای یک دیکتاتوری فاشیستی، زندگی مرد کرد را تاریک کرده است.
پ‌ک‌ک/پ‌ی‌د هزار برابر بدتر از رژیم بعث با مردم ما می‌کند.
به همین دلیل است که گروه های پ ک ک کودکان را می ربایند …
پ ک ک برای نابودی کردها و تداوم دیکتاتوری فاشیستی خود باندهای فاشیستی تشکیل داده است. گروهک های فاشیست دختر و پسر کرد را می ربایند.
کردهای شمال سوریه می گویند شبه‌نظامیان پ‌ک‌ک به‌عنوان بخشی از پروژه‌ی با هدف ایجاد ترس در مردم، به طور سیستماتیک جامعه را سرکوب و آزار می‌دهند.
«پ‌ک‌ک در سوریه مجبور شده است به نیروهای مسلح بپیوندد تا نیروهای مسلح خود را بسیج کند. در سوریه هر جوانی با رسیدن به سن بلوغ مجبور است به ارتش بپیوندد. هزاران جوان کرد به خاطر این تصمیم از کشور فرار کردند. مردم برای اینکه بچه ها را به زور وارد ارتش کنند، آنها را مخفی کرده و به نوعی سعی در بیرون راندن آنها از سوریه داشتند. پ ک ک در این پروژه موفق نشد و شروع به ربودن کودکان خردسال کرد.
«نظامیان مسلح به نام جوانان انقلابی عمل می‌کنند و مستقیماً با قندیل در ارتباط هستند و به حرف کسی جز قندیل گوش نمی‌دهند. دستورات خود را مستقیما از قندیل دریافت کنید. این جوانان نادان هستند و بیشتر آنها با مصرف مواد مخدر به اماکن و خانه های مردم حمله می کنند. جوانان انقلابی در کوچه و خیابان شهرها و روستاها پرسه می زنند و دختران و پسران ۱۱،۱۲،۱۳،۱۴،۱۵ تا ۱۶ ساله را می ربایند و به اردوگاه نظامی تبدیل می کنند، آموزش می دهند و به خط مقدم می فرستند.
این موضوع و ظلم و ستم باندهای پ‌ک‌ک توسط سازمان‌های حقوق کودک و بسیاری از سازمان‌های بین‌المللی رصد می‌شود و HSD از جوانان و کودکان می‌خواهد که به ارتش بپیوندند که جنایت جنگی بین‌المللی محسوب می‌شود. HSD یکی دو بار منتشر می کند و می خواهد نشان دهد که تصمیمات آژانس های بین المللی را اجرا می کند. اما واقعا اینطور نیست. آنها به عمد صدها کودک را مسلح می کنند.«همه می‌دانند که ربودن کودکان خردسال اقدامی از سوی پ‌ک‌ک در تمام مناطق کردستان و مناطقی است که کردها زندگی می‌کنند. ده ها کودک در آن زمان در اروپا به نام کمپ های تابستانی آموزش دوچرخه سواران کوهستان. این خانواده در بسیاری از کشورهای اروپایی به پ‌ک‌ک شکایت کرده و بسیاری فرزندان خود را با پول بازگردانده‌اند«پ‌ک‌ک هزاران کودک را در سوریه ربوده و آنها را مسلح کرده و به قتل رسانده است. بسیاری از کودکانی که قصد آدم ربایی داشتند نیز اعدام شدند.«ربودن کودکان و مسلح کردن آنها توسط گروه های پ ک ک بخشی از ایدئولوژی و استراتژی آنهاست. پ ک ک هرگز به انتقاد و صدای مردم گوش نمی دهد، آنها کار خودشان را می کنند و جامعه را به خاطر سیاست کثیفشان محکوم می کنند. این دلیل اصلی نابودی جامعه کردی است.»پ.ک.ک حرکت شیطانی خود را برای نابودی کردهای عراق نیز انجام می دهد.پ ک ک پیش از این در اعتراضات از خشونت، خشونت و ترور استفاده کرده است. خسارات زیادی به کردها وارد کرده است.کردهای همه اقشار، شهروندان اقلیم کردستان، دولت اقلیم کردستان، احزاب و سازمان های کردستانی، کردهای ساکن در سراسر جهان در اروپا و آمریکا باید از خطر پ.ک.ک آگاه باشند. از این خطر دوری کنند.پ ک ک جوانان و خانواده های کردستانی را مجبور می کند که کشور را ترک کنند و به کشوری خارجی پناهنده شوند.پ ک ک در مهاجرت مردم اقلیم کردستان به بلاروس نقش داشت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *