۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تلاش پژاک برای تداوم حیات پ.ک.ک!

  • ۳ بهمن ۱۴۰۲
  • ۶۹ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان: گروه تروریستی پ‌ک‌ک در سال ۲۰۰۳ پژاک را تأسیس کرد. به عبارت واضح‌تر و درست‌تر آن می‌توان گفت بخشی از پ‌ک‌ک را بنام پژاک معرفی کرد، چراکه تمامی اعضای تشکیل دهند‌ه‌ و مؤسس آن، از اعضای پ‌ک‌ک بودند. درهرصوت پ‌ک‌ک، پژاک را همچون دیگر زیرشاخه‌ها خود در عراق و سوریه تأسیس کرد تا در مواقع خطر، به آنها تکیه کند و یا برای رسیدن به هدف نهایی خود، آنها را بعنوان وسیله و ابزار بکار بگیرد. دیری نپائید که پژاکی‌ها به این موضوع واقف شدند و از این رو بسیاری از آنها از پ‌ک‌ک و زیرشاخه‌هایش جدا شدند و برخی هم همچنان در این باتلاف دست و پا می‌زنند.

برخی از پژاکی‌ها این موضوع را فهمیدند که پ‌ک‌ک آنها را بعنوان وسیله و ابزار در راستای اهداف خود بکار می‌گیرد و این را هم درک کردند که عمر آنها بستگی به عمر پ‌ک‌ک و در حقیقت تمامی جوانب حیات آنها به پ‌ک‌ک وابسته است و اگر پ‌ک‌ک از این فرمول حذف شود، بطور خودکار پژاک هم حذف خواهد شد. لذا سرکردگان پژاک برای حفظ حیات خود، درصدد یافتن فرمولی برای تداوم حیات پ‌ک‌ک هستند. این فرمول را می‌توان در خیلی جاها یافت. لذا پژاک هم بطور مستقیم و یا غیرمستقیم در این راستا قرار گرفته و خواستار تداوم حیات پ‌ک‌ک است.

به جرأت می‌توان گفت، که پایان دادن به معضل پ‌ک‌ک، اتمام و نابودی کلیه‌ جریان‌های خشونت‌طلب منطقه خواهد بود. چون با پایان یافتن معضل آن، زیرشاخه‌هایش هم در منطقه، بطورخودکار از بین خواهند رفت. دلیل آن هم عدم استقلال فکری، عملی، لجستیکی و … این زیرشاخه‌ها و وابستگی کامل آنها به پ‌ک‌ک است. بعنوان مثال، این زیرشاخه‌ها ماهانه از کمیته‌ مالی پ‌ک‌ک برای هزینه‌ها و مخارجشان، پول می‌گیرند. در حقیقت از خود چیزی ندارند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین