۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تعریف فرقه ای گروهگ تروریستی پ.ک.ک و پژاک

  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۲
  • ۵۷ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان : فرقه بودن یک گروهک زوایای مختلفی دارد و در ماهیت همه یکسان هستند و از روش های گوناگون جهت به کنترل در آوردن انسان ها استفاده می کنند. هریک از فرقه ها در اهدافشان برای به کنترل در اوردن اعضای خود از متدهای گوناگون استفاده می کنند و اکثر فرقه ها محیطی بسته دارند و ارتباط اعضا با بیرون قطع می باشد و اموزش ها در راستای سیستم ایدئولوژیکی فرقه به صورت سیستماتیک بر روی ذهن اعضا حک می شود و روندهای مغزشویی مکرر هر روز و هرساعت و هر دقیقه و هر ثانیه بصورت مکرر جهت تغییر بنیادین در شخصیت و ذهن عضو می تپد و یا اینکه ذهن اعضا توسط فرقه با دانش فرقه بارگذاری می شود و حملات ذهنی فرقه ای به حدی ادامه می یابد که فرد فرصت تفکر و یا اینکه بتواند به خارج از فرقه فکر کند و یا خللی در فکرش ایجاد شود پیدا نمی کند.

مثلا در فرقه تروریستی پ ک ک و پژاک یک عضو به راحتی می توند مادرش را رد کند و از او انتقاد کند و یا اینکه با نوشتن نامه توسط فرقه از دیگر اعضای خانواده می خواهد که به فرقه کمک و یا اینکه جذب شوند و تلاش را در راستای همکاری با گروهک یک راه مقدس می شمارد. همانگونه که ما در گروهک تروریستی داعش شاهد بودیم که کودکان ربوده شده ایزدیها بعد از گذارندن دوره های اموزشی ایدئولوژیکی سوار بر ماشین پر از مهمات بر روی ایزدیها عملیات انتحاری انجام می دادند. منظور از مثالهای فوق قدرت انحراف ذهنی در فرقه هاست. زیرا فرقه ها فراتر از چیزی هستند که انسانهای عادی انها را می پندارند و  افراد در گروهک پ ک ک و پژاک چنان دچار تحریف ذهنی می شوند که برای بقای گروهک دست به هر کاری می زنند و برای انجام کارشان دلیلی که گروهک در اندیشه شان وارد کرده حاجت می اورند.

مثلا یک کرد ایرانی زمانی که به فرقه پژاک ملحق می شود دلیلی برای جنگ با ایران را ندارد بلکه این فرقه است که دلیل مخالفت را به او می اموزد. زیرا در فرقه پ ک ک و پژاک با تبعیت از ایدئولوژی عبداله اوجالان فرد را چنان در خود می بلعد که بغیر از گفتمان رهبر فرقه و قانون گروه را انحراف و دشمن می دانند و یا اینکه با تعبیر فرقه ای افراد خارج از فرقه افراد نادرست و گمراه کننده هستند و تنها راه و اهداف انها درست است و کرد حقیقی و راستین افرادی هستند که به پ ک ک و پژاک ملحق می شوند و به این گروه تروریستی کمک می کنند و دیگر کردها با تعبیر خائن و مزدور و نماینده دشمنان کرد هستند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین