۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تروریست ها در فلاکت، سرکردگان در یک ضیافت

  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۰
  • ۳۳۴ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : عکس هایی که از کارت حافظه ضبط شده در دوربین های کشف شده از تروریست های پ.ک.ک در یکی از عملیات ها بیرون آمده است نشان می دهد که تروریست های زیردست در بدبختی به سر می برند و سرکردگان گروهک در میزهایی که در قندیل چیده بودند، خوش گذرانی می کردند می کردند.
در عملیات پنجه ببر که توسط Mehmetçi در منطقه هفتنین در شمال عراق در ۱۷ ژوئن آغاز شد، یک دوربین و یک کارت حافظه در منطقه پناهگاه اردوگاه کوهارش کشف و ضبط شد. عکس های روی کارت حافظه با دست نوشته «فرهت درسیم» که معلوم نیست متعلق به کدام تروریست است، بار دیگر وضعیت زندگی زیردست ها و سرکردگان را آشکار کرد.

در این عکس ها تروریست ها در حال خمیر کردن و پختن نان، پوست کندن سیب زمینی و پختن در قوطی، خرد کردن هیزم و حمل محموله در حال تلاش برای زنده ماندن در شرایط سخت هستند، در حالی که جمیل بایک رهبر این سازمان است. روی میز زمینی مجهز به غذاهای گرم، شیشلیک، سالاد، نوشیدنی های سرد و سالاد او در حال ضیافت با دوستانش دیده می شود.
در این کارت همچنین عکس‌های دوران کالکان و «جمال» مورات کاراییلان با نام‌های رمز «عباس» و «جمال» مورات کاراییلان که زنان تروریست او را «عباس منحرف» خطاب می‌کنند، و تصاویری از شبکه تلویزیونی چریکی این سازمان تروریستی و همچنین درج شده است.

لذت روی میز مجهز
نکته قابل توجه این است که تروریست هایی که مانند برده های مدرن در سنگین ترین مشاغل کار می کنند، به دلیل اینکه در کوهستان به اندازه کافی تغذیه نمی شوند، ضعیف شده اند. در میان ده‌ها عکسی که مصیبت تروریست‌ها را در کوه‌ها آشکار می‌کند، جشن جمیل بایک تروریست با نام رمز «جمعه» که رئیس مشترک شورای رهبری PKK/KCK است نیز در میز با دوستانش روی میز مجهز به غذای گرم و شیشلیک و نوشیدنی سرد و سالاد عکس هم هست.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *