۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تروریست های خاورمیانه و فاجعه دلخراش منا

  • ۱۱ مهر ۱۳۹۴
  • ۳۶۹ بازدید
  • ۰

سرویس بین الملل انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : فاجعه تلخ منا و جانباختن حجاج در عربستان اکثریت جوامع ببن الملی را تحت تاثیر قرار داده و این موضوع تیتر اول تمام رسانه ها ی دنیا قرار گرفت.
جوامع بین الملی هر کدام به نوعی با این فاجعه تلخ و دلخراش ابراز همدری کرده و همچنین از ناکارآمدی و سوء مدیریت سعودی هادر بروز این واقعه انتقاد کرده اند.
سعودی ها با بوجود آوردن فرقه ها ی تروریستی و عرفان های نوظهور در جهان اسلام به نابودی کامل اسلام برخاسته و کشتار مسلمان در حج امسال را نیز می توان نمونه ی از سیاست های اسلام ستیزی سعودی های محسوب کرد.
گروه های تکفیری همانند داعش که عربستان سعودی از حمایان اصلی این گروه ها، با سیاست اسلام هراسی در منطقه خاورمیانه فعالیت می کنند.
تروریست های موجود در خاورمیانه اعم از گروه های تکفیری ،احزاب و گروه های کُردی و یا گروه های معاند ضد انقلاب را می توان جیره خواران عربستان سعودی اعلام کرد که با حمایت های مالی این کشور و همچنین کمک های تسلیحاتی و لوچستیکی کشورهای اروپایی و امریکا ، منطقه را به نا امنی و بی ثباتی کشانده اند.
احزاب و گروه های کُرد که خود را از مدعیان حقوق بشر می خوانند و همیشه بر طبل حقوق بشر در جوامع بین الملی کوبیده اند ، در این مورد کر و لال شده و هیچ گونه اظهارنظر و یا حتی ابراز همدری با بازماندگان این واقعه نکرده اند…
گروهک های تروریستی نظیر کومله ،دمکرات پ ک ک و پژاک همیشه ندای دفاع از حقوق بشر را سر می دهند و با مجازات یک قاتل و یا یک شرور در رسانه های خود جولان داده و خود را حامی حقوق بشر معرفی می کنند ولی چرا در برابر کشته شدن هزاران فرد بی گناه در واقعه منا هیچ عکس العملی نشان نداده و در سکوت فرو رفته اند؟!
بدون شک این تروریست ها از ایادی عربستان، امریکا و کشورهای اروپایی می باشند . احزاب کُردی با شعارهای جامعه دمکراتیک و یا احقاق حقوق مردم کردستان فقط بدنبال تشویش اذهان عمومی بوده و در مسیر سیاست های اربابان خود قدم بر میدارد.
احزاب کردستیز حتی با کشته شدن ۴۴ تن از هم وطنان کُرد زبان نیز ابراز همدری نکرده تا مبادا مورد خشم اربابان خود قرار بگیرند.
سکوت تروریست ها ی خاورمیانه در برابر این واقعه دلخراش ماهیت آنان را کاملا هویدا ساخت ، بدون شک از دیدگاه مردم کردستان احزاب کُردی و گروه های تکفیری نظیر داعش و یا طالبان ، ضد بشر یت و تروریست بوده و اعلام نفرت و جنگ پ ک ک و پژاک با داعش شعاری برای تحریف افکار عمومی می باشد چرا که همه گروهک ها و فرقه های تروریستی جیره خوار عربستان و اسرائیل هستند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین