۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • تبلیغ حزب منحله دمکرات بر علیه تروریست های پژاک و پ ک ک

تبلیغ حزب منحله دمکرات بر علیه تروریست های پژاک و پ ک ک

  • ۱۱ مهر ۱۳۹۴
  • ۲۹۶ بازدید
  • ۰

مدعیان و حامیان حقوق مردم کردستان باردیگر برای رسیدن به حاکمیت و قدرت به جان هم افتاده اند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : سوادی رسیدن به قدرت و حاکمیت بر مردم کردستان آرزوی سران و سرکرده های تروریستی بوده و برای رسیدن به این امال و آرزو دست به قتل یکدیگر نیز می زنند.
احزاب و اپوزسیون با اشرافیت به این موضوع که هیچ حزبی در کردستان ایران از جایگاه و مقبولیت مردمی برخوردار نمی باشد ، در عرصه میدانی از هیچ گونه تلاشی برای فعال و پویا نشان دادن حزب دریغ نمی کنند.
اتهام زنی و تخریب حزبی امری رایج در میان احزاب و اپوزسیون کُردی می باشد، دامنه ی این تخریب و زیاده خواهی در مقطعی از زمان به قدری وسعت پیدا کرد که چندی پیش درگیری شدید میان عناصر پ ک ک و حزب منحله دمکرات ایران در منطقه کله شین رخ داد ، در این درگیری چند تن از پیشمرگ های دمکرات زخمی و کشته شد . این درگیری دشمنی و خصومت احزاب دمکرات را چندین برابر کرده و بارها پ ک ک و پژاک را غیر ایرانی خوانده و آنها را به دخالت در امور کردستان ایران متهم کرده است.
حزب منحله دمکرات در جدیدترین اقدام خود به تبلیغات منفی بر علیه عناصر مسلح و همچنین گروهک تروریستی پ ک ک و پژاک پرداخته است.
بنا بر گزارش فرات نیوز ارکان وابسته به گروهک پ ک ک و پژاک شماری معدود از پیشمرگه‌های «حزب دموکرات کردستان ایران, حدکا» در مناطق تحت کنترل حزب دموکرات کردستان عراق مستقر در مرز با منطقه کیله‌شین همچنان به تبلیغات ضدگریلایی علیه «حزب حیات آزاد کردستان, پژاک» ادامه می‌دهند. یک منبع آگاه گفت این پیشمرگه‌ها تنها کارشان «شایعه‌پراکنی بر ضد پژاک است».
این اقدام حزب منحله بر کام تروریست های پ ک ک و پژاک خوش نیامده و به ناچار موضوع را رسانه ی کرده اند.
پ ک ک و پژاک با وجود اختلافات شدید همیشه با مکاری فراوان سعی بر این داشت اختلافات را تا حد امکان رسانه ای نکند تا مبادا دیده گاه مردم کردستان نسبت به آنان منفی باشد ولی اکنون موضوع به حدی حاد بوده که پ ک ک و پژاک این موضوع را رسانه کرده و احتمال اینکه این احزاب بار دیگر به جان هم بیافتند نیز وجود دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین