۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تروریستی گری برای تجزیه طلبی!

  • ۱۱ فروردین ۱۴۰۳
  • ۸۰ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان: تجزیه‌طلبی از شاخصه‌های اصلی اقدامات تروریستی گروهک پژاک است و این گروهک نیز در راستاى اقدامات مشابه با پ.ک.ک، از سال ۲۰۰۳ تاکنون ده ها تن از شهروندان بى‌گناه را در عملیات‌هاى ضدانسانى خود بویژه در شمالغرب کشور کشته است.

وجود عبارت «کنفدرالیسم دموکراتیک خلق کُرد» در اساسنامه پژاک به خوبى بیانگر نیت تجزیه‌طلبانه پژاک براى تشکیل کردستان بزرگ خیالی است.

البته پژاک براى آنکه یکسره به تجزیه‌طلبى افراطى محکوم نگردد، در جاى دیگر اساسنامه از به رسمیت شناختن حق جدایى براى مردم کُرد تحت عنوان حق تعیین سرنوشت در اتحادیه  فدراتیو دموکرات ایران سخن مى گوید که سیاستهای فریبکارانه و دوگانه اعضاى این گروه را معین مى‌کند.

این گروه به صورت بسیار آشکار از چند سال گذشته به آموزش نظامى دختران و پسران در مناطق کردنشین دست زده و آنان را به انجام اعمال تروریستى علیه هموطنان خویش کشانده است.

عملیاتهاى بمب‌گذارى و کشتن نظامیان و غیرنظامیان، کاملاً بدون هیچ توضیحی بیانگر تروریست بودن گروهک پژاک بوده و فهرست اقدامات تروریستی این سازمان، ساختار نظامى و اساسنامه تجزیه‌طلبانه آن نیز هیچ تردیدى در این خصوص باقی نمى‌گذارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *