۹ فروردین ۱۴۰۳

ترفندهای پ.ک.ک برای اداره اعضای ایرانی

  • ۱ تیر ۱۴۰۱
  • ۲۷۲ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان : پژاک توسط سرکردگان پ‌ک‌ک تأسیس شد تا از آن در مواقع ضرور برای ناامن کردن مرزهای غربی و شمال غربی ایران استفاده کنند. این فرقه هر چند ماه یکبار، توسط پ‌ک‌ک تغییر چهره می‌دهد و افراد زیادی از پست‌های خود عزل و نفرات جدید جایگزین می‌شوند.

هرچند این ترفند از معمول‌ترین تاکتیک‌های پ‌ک‌ک برای فرار از تکرار وضعیت، جلوگیری از بحث‌های حاشیه‌ساز و فرار اعضا صورت می‌گیرد؛ اما این روند در پژاک به مراتب بیشتر است که دو دلیل اصلی دارد. اول اینکه از موارد فوق در پژاک هم جلوگیری شود، نکته‌ی دوم هم به تحلیل شخصیتی سرکردگان پ‌ک‌ک در مورد اعضای ایرانی بستگی دارد، چراکه از دید پ‌ک‌ک و سرکردگان آن، اعضای ایرانی در پژاک و پ‌ک‌ک، افرادی جاه‌طلب هستند و اگر آنها را در پست‌های گوناگون منصوب کنید، به راحتی می‌توانید برای سال‌ها از آنها در راستای اهداف شخصی و فرقه‌یی استفاده کرد.

پارامتر شخصیتی موجود که بعنوان وسیله‌یی برای سوءاستفاده از اعضای ایرانی پژاک و پ‌ک‌ک توسط سرکردگان پ‌ک‌ک مورد استفاده قرار می‌گیرد، همچنان به قوت خود باقی است. برای نمونه کسانی همچون بریار گابار، ریزان جاوید، شیرزاد کمانگر، ریوار آبدانان، اوین زیلان و … سال‌هاست با این روش و ترفند اداره می‌شوند و هنگامیکه یک یا چند تن از آنها به دلایلی بیدار می‌شوند و فرار می‌کنند، بلافاصله جای آنها با شخصیت‌هایی از این نوع که در پژاک و پ‌ک‌ک به وفور یافت می‌شوند؛ پُر می‌شود.

گابار سال‌ها با یک صندلی پلاستیکی و یک تلفن ثریا گول خورد و احساس می‌کرد امپراطور منطقه است، در حالیکه ابزاری در دست چند تن دیگر بود که خود نیز ابزار دست کشورهای غربی و منطقه هستند. در این تقسیمات جدید، فواد بریتان مهابادی و سیروان آریو لیلاخ لیلاخی به جمع این شخصیت‌های مریض افزوده شدند تا آنها هم چند صباحی را روی صندلی پلاستیکی بنشینند و اوامر بایک و دیگر سرکردگان پ‌ک‌ک را اجرا کنند.

تکرار این روند تاکنون افراد زیادی را همچون گابار از خواب زمستانی بیدار کرده و به سمت و سویی دیگر کشانده است، اما هستند افرادی هم که با گذشت سال‌ها، هنوز قادر به بازکردن چشمان خود نیستند و همچنان خفته‌اند. برای نمونه اگر یک ماه مزدک یا همان امیر کریمی که در اروپا بسر می‌برد، از روی صندلی پائین بکشند، مطمئناً از پژاک و پ‌ک‌ک جدا خواهد شد. شخصیت‌های نمونه‌ی مزدک و گابار بسیارند. حال باید منتظر بود و دید که این آقایان تازه منصوب شده تا کَی دوام خواهند آورد و رسالت بردگی و مریدی خویش را انجام خواهند داد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *