۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • بیانیه پژاک در ارتباط با نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری ایران

بیانیه پژاک در ارتباط با نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری ایران

  • ۱ تیر ۱۳۹۲
  • ۳۶۲ بازدید
  • ۰

گروهک کُردستیز و تجزیه طلب پژاک با حضور حداکثری کُردها در انتخابات شکست سنگینی از لحاظ سیاسی متحمل شده و اکنون تلاش می کند این شکست خود را به نوعی توجیه نماید.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :احزاب و اپوزسیون کُردی چندین ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری هزینه های گزافی را برای عدم مشارکت مردم در این انتخابات صرف کردند. ولی حضور حداکثری مردم در این انتخابات تمام معادلات سیاسی این گروهک های تروریستی را بر هم زد ، علی رغم این همه مشهودات گروهک های جدایی طلب پژاک منجمله از احزابی است که با بی شرمی هرچه تمام باردیگر در خصو ص نتایج انتخابات ریاست جمهوری اظهار نظر کرده و بیانیه ی را منتشر کرد است.
پژاک که چندین ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری با سیاست های بی پایه و بی اساس خود تلاش فروانی کرد تا مردم ایران بویژه ملت کُرد در این انتخابات مشارکت نکنند ، ولی سیاست های بی تدبیرانه این گروهک راه به جایی نبرده و کَردهای ایران با مشارکتی ۸۰% خود ضربه مهلکی به این فرقه کَردستیز وارد کردند. اکنون پژاک بدنبال حفظ آبروی نداشته خود پس از تحریم کردن انتخابات بیانیه ی را صادر می کند و در این بیانیه با بکاری گیری کلماتی چون «ایجاد تغییر و تحول» و ترفندهای سیاسی خود را از مدعیان استراتژی نوینی در سیاست ایران می داند تا به نوعی این شکست سنگین سیاسی خود را پوشش دهد.
گروهک یاغی پژاک در این بیانیه با تفسیر و تحلیلی مضحکانه نتیجه انتخابات را ناشی از بن بست سیاسی حکومت اعلام میدارد، پژاک در این بیانیه ایران را کشوری بحران زده و دارای مسائلی حاد عنوان کرده و اصلاحات ظاهری و سطحی، را چاره ساز حل مشکلات نمی داند، پژاک در ادامه ی بیانیه بی خردانه ی خود حضور حداکثری مردم را به شیوه دیگر ی تعبیر کرده و این حضور را آخرین فرصت مردم به حکومت اعلام می دارد .
گروهک کردستیز و تجزیه طلب پژاک از بدو تاسیس تاکنون از لحاظ سیاسی و نظامی شکست های بسیاری را متحمل شده است و عدم برنامه و هدف مشخص در این گروهک تروریستی مشهود است ، این فرقه تروریستی که از لحاظ سیاسی دارای برنامه ی معین و مدون نبوده و عدم آگاهی از جهان پیرامون خود و نبودن افرادی با تحصیلات عالی و کارشناس از دلایلی است که در تحلیلات سیاسی این فرقه را همیشه دچار اشتباه کرده است. پژاک با نگاهی کوتاه بینانه به سیاست نقش سیاستمدار باهوش و کارکشته در در منطقه خاورمیانه ایفا می کند، و خود را ناجی ملت ستم دیده خاورمیانه دانسته و از خاورمیانه نوین سخن می گوید! آمار خودکشی ، فرار از گروهک ، تسلیم شدن اعضا همه ناشی از سیاست های بی تدبیرانه ی این سیاستمداران بی خرد می باشد.
سیاست های نابکارانه پژاک سبب گردیده تا این گروهک از جایگاه سیاسی در بین سایر احزاب و گروه های کَردی نداشته باشد. انتخابات ریاست جمهوری بهترین فرصتی شد تا این گروهک تروریستی ، بی خردی و بی منطقی خود را بهتر آشکار نماید. در ذیل چند مورد از رفتارهای که سبب شد تا سایر گروه ها و احزاب از پژاک انتقاد کنند اشاره می گردد:
۱) نوشتن نامه به رهبر انقلاب اسلامی ایران
۲) انتشار بیانیه از سوی علمای دینی مبنی بر تحریم انتخابات
۳) خود محوری و انتشار بیانیه ی تحریم انتخابات از طرف سایر احزاب و اپوزسیون کُردی
علی رغم این همه بی ملاحظاتی و شکست در عرصه ی سیاسی بار دیگر در خصوص نتایج انتخابات اظهار نظر می کند و این حضور حداکثری مردم را بن بست سیاسی حکومت عنوان می کند ، مردم با حضور در صندوق های راِی نفرت و انزجار خود را نسب به این گروه ها اعلام کردند ، و رسانه های داخلی و خارجی پیام ملت شریف ایران را به گوش این گروهک های تروریستی رسانند ، حضور ۸۰ درصدی کَردها در این انتخابات نشان از بی هویتی و بی اعتبار پژاک می باشد .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *