۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • یادداشت روز
  • >
  • بعد از بارزانی این بار ترس و وحشت پ.ک.ک از مردم بعد از خروج آمریکا از سوریه

بعد از بارزانی این بار ترس و وحشت پ.ک.ک از مردم بعد از خروج آمریکا از سوریه

  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۰
  • ۳۶۹ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، به دنبال شکست مفتضحانه آمریکا از افغانستان و شکست خفت بار مزدوران او که ۲۰ سال آنها را آموزش داده بود فورا بارزانی  بیانیه ای صادر کرد که بگوید که پیشمرگه های ما که توسط آمریکا آموزش دیده اند مثل اربکی های مزدور افغان نیستند.

به دنبال این ما شاهد همین واکنشها از سوی عناصر وابسته به پ.ک.ک در سوریه هستیم.

این جنایتکاران بعد جنایاتی که به پشتیبانی آمریکا و ناتو در حق مردم کُرد و عرب کرده اند به شدت از خروج نیروهای آمریکائی از منطقه و حملات انتقام جویانه کُردها و عربهای منطقه ترس و هراس دارند.

مظلوم کوبانی در گفتگو با Northpress سوریه آشکارا این ترس خود را از خروج آمریکا و متحدینش از منطقه و انتقام گیری مردم منطقه از آنها اعلام می کند. این تروریست می داند که اگر آمریکا و ناتو آنها را رها کنند در برابر مردم مظلوم چیزی نیستند و باید یا فرار کنند یا خود را بکشند.

چون تنها چند روز آمریکا و ناتو آنها را رها کردند و همه دیدیم که تمام مناطق کُردنشین از عفرین تا سریکانی به دست احزاب و گروه های کُرد و عرب متحد با ترکیه و مخالف پ.ک.ک افتاد.

مظلوم کوبانی می گوید: “مخالفین ما می گویند که آمریکا از سوریه هم بیرون می رود آنوقت ما بر می گردیم و ما می مانیم و شما… اما مساله سوریه با افغانستان فرق دارد … در ۷ ماهی که رییس جمهور بایدن حکومت را در دست گرفته وضع از لحاظ نظامی و دیپلماسی بهتر شده …

ما هم اکنون احساس می کنیم پشتیبانی سیاسی و نظامی از ما بهتر است، بیشتر از انکه در دوران ریاست جمهوری قبلی و در دوران ترامپ داشتیم …. بعد از خروج از افغانستان، مسئولین آمریکا نزد ما آمدند برای اینکه به ما بگویند هیچ تغییری در سوریه اتفاق نمی افتد.”

شما در پشت این سخنان به راحتی می توانید ترس و هراس جنایتکاران وابسته به پ.ک.ک از خروج آمریکا از منطقه و انتقام گیری مردم کُرد و عرب از آنها را مشاهده کنید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین