۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • یادداشت روز
  • >
  • بابک رحمتی با نام سازمانی کمال هورامی توسط پژاک به قتل رسیده است

بابک رحمتی با نام سازمانی کمال هورامی توسط پژاک به قتل رسیده است

  • ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • ۲۲۴ بازدید
  • ۰

یکی از کادرهای گروهک تروریستی پژاک در یک حرکت مشکوک با ضربات چاقو کشته شده است.

به گزارش انجمن بی تاوان، بابک رحمتی با نام سازمانی کمال هورامی، یکی از کادرهای گروهک تروریستی پژاک و یکی از نزدیک ترین افراد به ریزان جاوید، فرمانده کشته شده پژاک، در ۱۱ ژانویه ۲۰۲۳ با ضربات چاقو کشته شده است، اما بعداً پژاک در بیانیه ای مدعی شد که «به دلیل جاسوسی داخلی او کشته شده است.»

خبر رسیده است که بستگان وی از پژاک توضیح خواسته اند، به ویژه اینکه گمان می کنند پسرشان در چارچوب درگیری های داخلی پژاک کشته شده است.

در پاسخ به فشار خانواده و مسکوت ماندن این موضوع، پژاک در تاریخ ۲۸ آوریل ۲۰۲۳ با انتشار بیانیه‌ای از طریق وب‌سایت خود توضیح داد که کشته شدن بابک رحمتی و یک فرد دیگر در حین انجام وظیفه وی مدعی شده است که یک “خائن” این دو کادر را کشته است.

در این بیانیه آمده است: با توجه به شرایط زمستانی، فرصت کمی برای دریافت اطلاعات وجود دارد، اطلاع رسانی را دیر دریافت کردیم و اعلام هویت این افراد با تأخیر صورت گرفت، لذا از خانواده و مردم خود عذرخواهی می کنیم.

کسانی که با سیاست پ.ک.ک و پژاک آشنا هستند می دانند که پژاک گروهی نیست که از کسی عذرخواهی کند، بلکه اغلب دو یا سه سال پس از قتل، هویت تعدادی از کشته شدگان خود را فاش می کند و هنگامی که یکی از اعضای خانواده با تهدید پ.ک.ک اعتراض می کند، عذرخواهی این گروه تروریستی شبهاتی را برانگیخته است.

بر اساس اطلاعاتی که از سوی افراد نزدیک به این عضو کشته شده به دست آمده است، از جسد بابک رحمتی اطلاعی در دست نیست، به همین دلیل خانواده وی، پژاک را تهدید کرده اند که در صورت عدم تحویل جسد، افشاگری خواهند کرد.

پ‌ک‌ک و پژاک دائماً کادرهای خود را به اتهامات مختلف می‌کشد که سعی می‌کنند از سیاست‌های این گروه تروریستی فرار کنند یا با رهبری اقتدارگرای گروه متفاوت فکر می‌کنند. پیش از این، هوشنگ اوسه، نویسنده و محقق سیاست پ.ک.ک، گفته بود که پ.ک.ک در گذشته حداقل ۱۵۰۰۰ کادر خود را به عنوان بخشی از پاکسازی داخلی خود کشته است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین