۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • اوجالان بار دیگر عامل کشتار مرد مظلوم کُرد

اوجالان بار دیگر عامل کشتار مرد مظلوم کُرد

  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
  • ۲۱۱ بازدید
  • ۱

گروه تکفیری داعش با همکاری اوجالان سیاست های ضد کُرد امریکا و اسرائیل بویژ ه ترکیه را به طور مشترک اجرا می کنند.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : عبدالله اوجالان  از بدو تاسیس گروهک پ ک ک عامل قتل بیش از ۴۵۰۰۰ نفر و آوارگی هزاران کُرد از خانه و کاشانه هایشان بوده است .

ناامن کردن مناطق کردنشین و امنیتی کردن مناطق مرزی کردستان از جمله دستاوردی های اوجالان محسوب می شود.

عبداالله اوجالان دست نشانده ی سازمان اطلاعاتی ترکیه (میت) تاکنون در اجرای سیاست های دولت ترکیه نمره ی قبولی کسب کرده است ، قتل عام مردم  مظلوم کُرد و خالی از سکنه کردن کردستان از کردها از جمله اهداف ترکیه  می باشد که اوجالان به نحوه احسن انها را به اجرا در آورد.

دولت ترکیه از زمان اعلام موجودیت گروه تکفیری داعش به طور نامحسوس و برخی اوقات هم آشکارا از داعش حمایت می کند ،و مرزهای خود را به روی جنایتکاران داعش باز گذاشته و تمام امکانات تسلیحاتی از کانال ترکیه تامین می شود، با این اوصاف می توان گفت داعش هم همانند اوجالان ابزاری در دست دولت ترکیه می باشد.

گروه تکفیری داعش مدتی است که قتل عام ها و جنایت وحشیانیه خود را در کردستان عراق و سوریه تدوام بخشیده است و این جنایت ها در کردستان همسو با سیاست های دولت ترکیه می باشد.

اکنون گروه تکفیری داعش با همکاری اوجالان سیاست های ضد کُرد امریکا و اسرائیل بویژ ه ترکیه را به طور مشترک اجرا می کنند.

اوجالان از سال ۱۹۸۴ تا آغاز پروسه صلح امرالی یعنی تا سال ۲۰۱۳ به طور مستقیم و یا غیر مستقیم  با به راه انداختن جنگ و درگیری مردم کُرد را قتل و عام کرده است ، ولی از سال ۲۰۱۳ جنایت و کشتار مردم کُرد به شیوه ی دیگر تغییر یافته و هم اکنون داعش با بهره مندی از پوسترهای اوجالان هوداران و طرفداران پ ک ک و اوجالان را شناسایی کرده و به قتل می رساند. وجود اوجالان همیشه برای مردم کُرد قتل و خونریزی به بار داشته ، و در مقطع کنونی داعش از نام وی و پوستری آن طعمه ی برای کشتار کُردها استفاده می کند.

قبلی «
بعدی »

۱ دیدگاه

  1. چرا دروغ مى گویید? آقا (فکر نمى کنم نویسنده خانم باشد)! دروغ گویی مستقیما نتیجه ضعف هست.
    مگر حمله مسقیم هوایی آمریکا به بربر هاى داعشى نبود که شما را نجات داد? نمى گویم دو فروند هواپیماى F18 که مامور متلاشى کردن مواضع داعش در کردستان عراق بودند را بت درست کنید و بپرستید بلکه لازم است که لااقل به خودتان دروغ نگوییید اگر تیورى هایتان با واقعیت تطبیق نمى کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین