۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • یادداشت روز
  • >
  • افشاگری ۲ عضو فراری گروه تروریستی پ.ک.ک و پژاک از جدیدترین وضعیت حاکم بر گروهک

افشاگری ۲ عضو فراری گروه تروریستی پ.ک.ک و پژاک از جدیدترین وضعیت حاکم بر گروهک

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
  • ۲۱۷ بازدید
  • ۰

به گزارشات انجمن بی تاوان اظهارات ۲ تروریست متواری از سازمان تروریستی پ.ک.ک، حکایت از درگیری میان کارکنان به اصطلاح اجرایی این سازمان و انحلال در این سازمان دارد.
بر اساس اطلاعات به دست آمده از منابع امنیتی، دیلارا او، تروریست پ.ک.ک که تسلیم شده بود، گفت: پس از عملیات نیروهای مسلح ترکیه، فضای ناامیدی شدیدی در این سازمان حاکم شده است، به طوری که کارکنان به اصطلاح اجرایی به طور مداوم یکدیگر را مقصر می دانند. برای یافتن یک فرد مسئول در نقطه مورد نظر، درگیری و اختلاف بین به اصطلاح مدیران رخ داده است.

تروریست دیلارا او اظهار داشت که درگیری و تنش دائمی بین مدیران به اصطلاح سازمان به نام‌های رمز «آگیر»، «روزرین»، «دسینا»، «روکن»، «اویندار» و «دستان» وجود دارد.

بیماری مصطفی کاراسو

دیلارا او اظهار داشت که اگرچه مصطفی کاراسو که در مدیریت به اصطلاح ارشد این سازمان تروریستی است، مشکلات سلامتی دارد، اما به دلیل فشارهای شدید بر این سازمان، حتی نتوانسته درمان شود و از ترس از مخفیگاه خود خارج شود.

تروریست با نام رمز «روناس» همچنین اظهار داشت: فضای وحشت و ناآرامی در درون سازمان حاکم است، به کادرهای به اصطلاح اجرایی اعتماد ندارند، اختلاف نظرها در مدیریت به اصطلاح ارشد سازمان افزایش یافته است. سازمانی که به اصطلاح مدیران از ملاقات اجتناب می کنند، با یکدیگر ارتباط برقرار نمی کنند و اخیرا مشارکت آنها در سازمان کاهش یافته است.

فرار از سازمان روز به روز افزایش می باید

منابع امنیتی گزارش دادند که به اصطلاح مدیران سازمان که مردم را بدون توجه به فرزندانشان مورد آزار و اذیت قرار می دهند و از کشتن جوانان در کوهستان ابایی ندارند، فهمیده اند که ترور به نتیجه ای نمی رسد و جوانانی که ربوده شده و به زور بازداشت شدند، شروع به درک این موضوع کردند و اینکه هر زمان که فرصت داشتند از سازمان فرار کردند.

این عضو فراری پ.ک.ک اظهار داشت سران پ.ک.ک برای تامین نیروی خود از شاخه ایرانی خود پژاک تامین نیرو کرده و ایرانی ها را به سوریه فرستاده و در آنجا به کشتن می دهند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین