۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعضای گروهک پ.ک.ک و پژاک از گرسنگی می‌میرند

  • ۸ تیر ۱۴۰۲
  • ۱۲۴ بازدید
  • ۰

در گروهک تروریستی پ.ک.ک و پژاک،اعضا درون غارها از گرسنگی می‌میرند تا اینکه سران تروریست‌ها به سیاستشان ادامه دهند.

انجمن بی تاوان : وزارت دفاع ملی ترکیه در ۴ ژوئن تصاویری از سه عضو پ.ک.ک را که یکی از آنها یک زن بود را منتشر کرد که از غار بیرون آمده بودند و اسیر شده بودند. بعداً خبر دیگری از این عضوها منتشر شد.بر این اساس در تونلی که سه چریک که یکی از آنها زن بود،از شدت گرسنگی روده آنها سوراخ شده است.

سپس ه.پ.گ (شاخه نظامی پ.ک.ک ) گفت که یک عضو آن‌ها به نام گلستان گولمز (سارینا) متولد ۱۹۹۶ در درگیری در منطقه زاپ اسیر شده و در وان تحت عمل جراحی معده و روده قرار گرفته و پدرش در ۸ ژوئن با وی ملاقات کرده بود. چند روز بعد اعلام شد که یک عضو زن و یک عضو به نام حسن رمزی (خابور) اهل عفرین نیز اسیر شده اند و خبری از آنها نیست. گمان می رود این افراد و نفر سوم که نامش فاش نشده، افرادی باشند که تصاویر آنها توسط وزارت دفاع ملی ترکیه به اشتراک گذاشته شده است.
صادقانه بگوییم،آدم حتی نمی‌خواهد به وضعیتی که جوانان کرد در سازمان پ.ک.ک در آن افتاده اند فکر کند.با این حال،درست پس از این اتفاقات، آخرین مصاحبه فرمانده ه.پ.گ مراد کاراییلان را دیدیم که شامل این جمله بود: «ما ارتش ترکیه را قادر به حرکت در زاپ کردیم،آنها بسیار گیر کرده‌اند،ما به سمت پیروزی پیش می رویم».همان موقع بود که «بازی‌های گرسنگی» به ذهن‌ها خطور کرد.

عضوهای پ.ک.ک برای شکست دادن دشمن کار نمی‌کنند بلکه برای ادامه زندگی سران گروه است. جوانان می میرند و پیرمردها به زندگیشان ادامه می دهند. در واقع بچه های کردها می‌میرند تا اینکه سران پ ک ک/ پژاک بتوانند گاهی در تلویزیونها ظاهر شوند و ادعا کنند که ما ارتش ترکیه را شکست داده ایم. جنگ پ ک ک/پژاک تنها جنبه تظاهر به خود پیدا کرد و گرنه جنگی با دشمن در کار نیست و جنگ در قندیل و آسوس گره خورده و گرنه در کردستان ترکیه نه عضوهای پ.ک.ک هست و نه جنگی هست.
پ.ک.ک با همه توان و قدرت و رسانه هایش سعی می کند که حقیقت را وارونه نگه دارد و حقایق را پنهان می کنند زمانی که عضوها از گرسنگی می میرند. پس به این معنا است که پ ک ک/پژاک به خط پایان رسیده است و باید صمیمانه اعتراف به شکست کند. بکار گیری عضوهای PKK در راستای اهداف کردها نیست یلکه تنها برای در امان ماندن سران گروهک است و این حقیقت کاملا اشکار است.

هر بار که حقیقت پ.ک.ک/پژاک و راجع به تأسیس پ.ک.ک و شرایط زندگی رهبران و مدیران آن را می گوییم و سیستمی که آنها ایجاد کردند چیزی برای کردها به ارمغان نیاورده است،با اجساد جوانانی که از گرسنگی جان باخته اند مواجه می شویم. پ.ک.ک می تواند ده ها خیانت و روابط کثیف را پنهان کند اما نمی‌تواند جان دادن فرزندان کردها را در شمال عراق از گرسنگی و یا که در حال مرگ هستند پنهان کند.

رهبری که ادعا می کرد “مقاومت زندگی است ” خودش را تسلیم کرد:

عبدالله اوجالان پس از سال‌ها گفتن «مقاومت زندگی است،خودش را تسلیم و خیانت کرد». اوجالان در روزهای اول دستگیری اش به دولت ترکیه گفت:«می‌خواهم به دولت خدمت کنم». اما وقتی عضوها های ۱۷-۱۸ ساله که به دست دولت ترکیه می افتند،آنها را خائن اعلام می کند. اما اوجالان در اعترافاتش همه چیز را گفت. او بلند شد و به افسر ترک گفت:از ما حمایت کنید، و بیایید اربیل را اشغال کنیم،از دولت شدن بارزانی و طالبانی جلوگیری کنیم.اما ما می توانیم ثابت کنیم که اوجالان خائن است فقط به این دلیل که خودش دست نشانده میت ترکیه است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *