۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اعتراف عضو سابق پ.ک.ک به وجود رابطه جنسی بین اعضای مرد

  • ۵ مرداد ۱۴۰۱
  • ۲۷۹ بازدید
  • ۰

یک عضو سابق  گروه تروریستی پ.ک.ک به وجود رابطه بین جنسی بین اعضای مرد گروهک اعتراف کرد.

به گزارش انجمن بی تاوان، یک عضو گروه تروریستی پ.ک.ک اعترافات مشمئز کننده ای درباره وضعیت حاکم بر این سازمان جنایتکار انجام داده است.

این عنصر پ.ک.ک یکی یکی روابط مخدوش بین اعضای مرد سازمان را توضیح داد و همچنین از اینکه ایالات متحده به غیرنظامیان انتخاب شده توسط پ.ک.ک آموزش خلبانی می دهد پرده برداشت.

وی در اعترافات خود گفت به دلیل وجود روابط غیر اخلاقی در بین اعضای مرد در پ.ک.ک و به جهت اینکه اعضای زیردست توسط فرماندهان مورد تعرض قرار می گرفتند بعد از ۷ سال فرار کردم.

او افزود سال گذشته ۴ نفر از اعضای پ.ک.ک به جهت روابط غیراخلاقی مبتلا به ایدز شده بود که همگی جان باختند و سران گروهک علت مرگ آن ها را ابتلا به کووید ۱۹ اعلام کرد.

وی گفت ایالات متحده آموزش خلبانی را به اتباع سوری ارائه می دهد که غیرنظامیان محلی هستند که توسط پ.ک.ک انتخاب شده اند. جنگجویان تروریست خارجی از ایالات متحده و اروپا پس از آموزش در عراق و سوریه به کشورهای خود باز می گردند.

او در خصوص ازادی در پ.ک.ک گفت آزادی حقوق بشر علیرغم فریاد حقوق و برابری امتیازاتی به مدیران ارشد داده می شود اعضای عادی سازمان خیلی راحت مجازات می شوند و حتی اعدام می شوند. مدیران ارشد به هیچ وجه برای همین موضوع مجازات نمی شوند برخی از اعضای سازمان آنها به سمت خودکشی سوق داده می شوند.

مسائل آزار و اذیت جنسی و تجاوز جنسی در پ.ک.ک در حال سرپوش گذاشتن است. زنان مورد تبعیض قرار می گیرند. روابط مخدوش بین اعضای مرد سازمان وجود دارد. علت مرگ ۴ نفر از از اعضای سازمان که بر اثر ایدز کشته شدند کووید-۱۹ اعلام شد.”

علاوه بر این، مدیران ارشد سازمان برای جلوگیری از گسست با سازمان، رفتارهای ظالمانه از خود نشان می دهند. اگرچه قبل از عضویت در سازمان وعده های زیادی از سوی سازمان داده می شود، اما هیچ کدام عملی نمی شود. شرایط زندگی در سازمان بسیار سخت است. حتی نیازهای ضروری را نمی توان برآورده کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین