۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • مصاحبه
  • >
  • استثمار جنسی پ.ک.ک و پژاک از زنان و دختران با شعار زن ، زندگی ، آزادی

استثمار جنسی پ.ک.ک و پژاک از زنان و دختران با شعار زن ، زندگی ، آزادی

  • ۱۵ مهر ۱۴۰۱
  • ۷۱۱ بازدید
  • ۰
عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان زنجان با بیان اینکه دشمن از شعار زن، زندگی، آزادی اهدافی را دنبال می‌کند، گفت: هدف دشمن این است تا زنان به آزادی حیوانی برسند، می‌خواهند زن را وسیله استثمار جنسی کنند تا هیچ قید و بندی نداشته باشد.

انجمن بی تاوان : کبری محمدی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار موج رسا، اظهار داشت: در خصوص جریانات اخیر که متاسفانه منجر به ضربه به جان و مال مردم از طرف دشمنان داخلی و خارجی شد، بهانه فوت یک دختر جوان بود که مرگ وی همگان را متاثر کرد. اما متاسفانه دشمن از این اتفاق که علت آن نیز هنوز مشخص نیست سو استفاده کردند هرچند بنا به گفته رهبری اگر این قضیه هم اتفاق نمی‌افتاد دشمنان بهانه دیگری جور کرده و اغتشاشات و نا آرامی‌ها را ایجاد می‌کردند.

وی افزود: در بین اغتشاشات شعار زن، زندگی آزادی داده شد که این شعار شعار جدیدی نیست و ریشه این شعار در حزب پ.ک.ک ترکیه است که سران این حزب به بهانه حمایت از زنان کرد این شعار را سر داده اند که در جریان اخیر بر زبان اغتشاشگران نیز افتاد.

عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اینکه مطمینا افراد هوشمند اطلاع دارند یک اهدافی پشت سر این شعار وجود دارد که می‌خواهند از عواطف و احساسات زن برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده کنند. با این شعار می‌خواهند زنان را به میدان بکشند و ابزاری از آنان استفاده کنند. اگر این افراد که ادعای طرفداری زن دارند چرا در خصوص کشتاری که در آمریکا انجام می‌شود، کشتار دختران و زنان در انگلیس، یا کشتاری که در خصوص دختران و زنان در افغانستان، سوریه و نیجریه رخ داده ساکت شدند؟ و این شعار را سر نداده‌اند. چرا در خصوص زنان و دختران ایران این شعار را سر می‌دهند منظور کاملا مشخص است.

وی ادامه داد: متاسفانه به دلیل تبلیغات دروغی که در فضای مجازی می‌شود اینگونه خیال باطل کرده‌اند که تعداد زیادی از زنان و دختران ایرانی را می‌توانند جذب کنند، که قطعا نمی‌توانند چراکه اکثریت زنان و دختران ایرانی، با شرف، با حیا و با غیریت دینی، مومن و انقلابی هستند. با این حال دروغ بودن این شعار کاملا آشکار شد با این وجود اگر برای زن زندگی می‌خواهند چرا همین دشمنان علیه زنان در کشوری همچون افغانستان کشتار به راه انداخته‌اند که باعث اصلی این آمریکا و کشور‌های غربی است.

محمدی با بیان اینکه خداوند انسان را آزاد آفریده تا به مرحله رشد و تکامل، علمی، اخلاقی و معنوی برسد گفت: هدف دشمن این است تا زنان به آزادی حیوانی برسند، می‌خواهند زن را وسیله استثمار جنسی آزاد کنند تا زن هیچ قید و بندی نداشته باشد و هر طور که خواستند از زنان استفاده کنند. متاسفانه منظورشان از آزادی، آزادی درست و انسانی نیست. اگر آزادی زن را مطالبه می‌کنند چرا زن را به عنوان کالای سودمند در نظر گرفته‌اند؟ در کشور‌های غربی همچون آمریکا بعد از فروش اسلحه و تسلیحات نظامی سنگین و سبک بالاترین تجارت؛ تجارت زن است و این مخالف آزادی است، پس این‌ها طرفدار آزادی زن نیستند و به عنوان کالا زن را قرار داده و شعار زن زندگی آزادب را برای رسیدن به شعار و مقاصد شوم خود قرار می دهند، وگرنه خداوند زن و مرد را آنچه که در اسلام مطرح است، آزاد خلق کرده تا هر دو آزادانه به کمال برسند و آزادانه رشد کند و در بندگی خدا آزاده گام بردارد این آزادگی کامل است.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم فرمودند زن با استعداد و با شرف ایرانی بزرگترین ضربه را به غرب زده است، ادامه داد: دشمن می‌خواهد اجازه ندهد زن ایرانی با روالی که رشد و تربیت یافته پیش نرود، طبق آمار زنان ایرانی بیشترین قبول شدگان را در دانشگاه‌ها دارند، دشمن می‌خواهد مقابل رشد زنان و رشد ایران را بگیرد. بنابراین دشمن سعی می‌کند به بهانه آزادی زن، زن ایرانی را به ابتزال بکشاند و از تن او به عنوان کالای جنسی استفاده کند. اما زنی که چنین دچار ابتزال شود اول جامعه را فاسد کرده و شرف، حیا خود را از دست خواهد داد./ب

منبع : موج رسا

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *