۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بروز مشکلات در پژاک با شروع فصل سرما

  • ۲۳ مهر ۱۳۹۳
  • ۳۰۴ بازدید
  • ۰

اندک اعضای باقی مانده ی گروهک پژاک با شروع فصل سرما بدلیل مشکلات بیش از حد در کوه ها و دره ها ساز مخالفت سر داده و از نا کارآمدی سران فرقه ابراز نارضایتی می کنند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : شروع فصل سرما برای گروهک کردستیز پژاک آغاز گر بحرانی نو در فرقه می باشد. فصل های گرم سال بهترین زمانی است که فرقه بتواند اهداف خود را پیشبرده و گام های مثبتی را در راستای برنامه های خود بر دارد. اکنون پژاک مدت ۳ سال است هیچ گونه تحرکات نظامی و سیاسی نداشته و کاملاً ایزوله شده است . شکست سنکین از سپاه پاسداران در سال ۱۳۹۰ و هویدا شدن ماهیت تروریستی فرقه از مهمترین عواملی است که فرقه را در مسیر فروپاشی قرار داده است.
شروع فصل سرما در پژاک را می توان سر آغاز جدایی و یا فرار اعضای فریب خورده نیز نامید. هر ساله با شروع فصل سرما بسیاری از جوانان و نوجوانان فریب خورده که به ماهیت پژاک پی برده اند و تلاش می کنند از زیر سلطه گروهک استعمار گر پژاک فرار کنند، ولی متاسفانه تعداد اندکی موفق به فرار از دست این جنایت کار می شوند.
اکنون ترس و وحشت مضاعفی وجود سران فرقه را گرفته است. چرا که پژاک همانند سال های گذشته نتواست عضوء جدیدی را در فرقه جذب نماید و هم چنین بیشتر اعضای خود را در ترکیه و سوریه از دست داده و اکنون تعداد اندک باقی مانده با توجه به وجود مشکلات بیش از حد در فصلهای سرد سال ساز مخالفت سر داده و ابراز نارضایتی می کنند.
یقیناً اعضای پژاک به این نتیجه دست یافتند که سرانجام همه ی آنان کشته شدن در کوه ها و دره می باشد اما با این تفاوت که یا با اصابت گلوله در جنگ کشته شوند و یا در اثر سرما و نبودن امکانات بهداشتی و درمانی کشته شوند.
تا کنون هیچ کدام از شعارهای پژاک تحقق نیافته و وضعیت فرقه روز به روز وخیم تر و نابسامان می شود. مهمترین ضربه ی را که پزاک در سال ۱۳۹۲ متحمل شد ، بی اعتنایی و بی توجهی بیش از حد پ ک ک بوده . پژاک اکثر اعضای خود را در حمایت از پ ک ک در جنگ با ارتش ترکیه به این کشور اعزام کرده و تمامی اعضای خود را در ترکیه از دست داد ، ولی با آغاز مذاکرات صلح و آشتی سران پ ک ک با بی توجهی و بی اعتنایی پاسخ خدمات پژاک را دادند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *