۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پ.ک.ک با دادن سلاح، کودکان را وادار به جنگ می کند

  • ۲۲ دی ۱۴۰۱
  • ۲۳۴ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان : سازمان های تروریستی؛ از طریق روش هایی مانند فریب، زور، آدم ربایی و وعده پرداخت حقوق به خانواده هایی که در مشکلات مالی هستند، کودکان را در کادرهای مسلح خود جذب می کند.

وی اظهار داشت که خانواده هایی که می خواهند فرزندان خود را از دست پ.ک.ک/YPG نجات دهند دیگر نمی توانند فرزندان خود را ببینند.

“کودکان بیشتر از بزرگسالان به سازمان تروریستی هدایت می شوند”

سمین با اشاره به اینکه سازمان تروریستی پ.ک.ک از زنان و دختران برای جذب نیرو برای این سازمان استفاده می کند، افزود: زنان تروریست و دختران زیر سن قانونی به طور جدی جذب این سازمان شده اند. او گفت.

سمین با بیان اینکه پ.ک.ک کودکان را از شهرستان ها نیز جذب می کند، گفت: همانطور که در اقدام مادران دیاربکر مشاهده می کنید، سازمان تروریستی پ.ک.ک کودکان جدی را نه تنها از روستاها بلکه از شهرها نیز می رباید. او گفت.

سمین با بیان اینکه این سازمان کودکان را متقاعد کرده است که آنها را برای رفتن به کوه شستشوی مغزی داده اند و گفت: “بزرگسالانی که نقش فعالی در ساختار شهری سازمان تروریستی پ.ک.ک دارند با آماده کردن کودکان برای رفتن به کوه آزار می دهند. بیشتر از بزرگسالان به سازمان هدایت می شود.” ارزیابی خود را انجام داد.

“غرب نیز از این استثمار حمایت می کند”
سمین با اشاره به اینکه کودکانی که به پ‌ک‌ک پیوسته‌اند اما نتوانسته‌اند به طور کامل متعهد شوند در اعدام‌های درون سازمانی استفاده می‌شوند، گفت: کودکانی که در اعمال وحشیانه مورد استفاده قرار می‌گیرند بیشتر درگیر تروریسم می‌شوند و به این ترتیب کودکان آماده می‌شوند تا بتوانند نقش فعالی در اقدامات تروریستی بزرگتر داشته باشید.” از عبارات استفاده کرد

سمین تاکید کرد که هیچ واکنشی به “کودک آزاری پ ک ک” که گزارش های بین المللی نیز فراتر از محکومیت به آن اشاره می کنند، وجود ندارد و سخنان خود را اینگونه به پایان رساند:

ایالات متحده و اروپا با معرفی سازمان تروریستی پ‌ک‌ک و وابستگان آن به‌عنوان جنبش به اصطلاح «آزادی‌خواه»، در را به روی کودک‌آزاری باز کردند. او این کار را در مقابل جامعه بین المللی انجام می دهد و غرب از این سوء استفاده حمایت می کند.»

“سازمان های تروریستی از کودکان در اعدام استفاده می کنند”
کوتلوهان گوروجو، تحلیلگر سیاست خارجی SETA نیز با بیان اینکه سازمان تروریستی پ.ک.ک کودکان ربوده شده از ترکیه را وادار به جنگ در کشورهای مختلف می کند، گفت: همانطور که در ترکیه مشخص است مادرانی که فرزندانشان ربوده شده اند به اقدامات خود ادامه می دهند و در این زمینه نیروهای امنیتی دوباره متحد شدند. بخش قابل توجهی از بچه ها با خانواده هایشان.» گفت.

گوروچو با اشاره به اینکه پ.ک.ک از بدو تاسیس خود از کودکان زیر ۱۸ سال سوء استفاده کرده است، گفت که گروه سوری پ.ک.ک، PYD، از کودکانی که ربوده بود در میدان جنگ استفاده می کرد.

گوروچو گفت که PKK/YPG آنها را در مدت کوتاهی با آموزش به کودکان فقط به دست گرفتن تفنگ تحت عنوان آموزش به میدان جنگ راند.

این سازمان کودکان را حتی در مناطقی با جمعیت عرب زیاد در سوریه ربوده است.
گوروچو با اشاره به اینکه سازمان تروریستی DEASH از کودکان نیز مانند پ.ک.ک در اعدام ها استفاده می کند، گفت: “از کودکان در انواع فعالیت های درون سازمانی استفاده می شود. ما شاهد بودیم که DEAŞ نیز از کودکان استفاده زیادی می کند و از آنها به عنوان جلاد استفاده می کند، مشابه آن. به پ ک ک». حرفش را زد

گوروچو با یادآوری اینکه پ‌ک‌ک کودکان را در ترکیه بسیج می‌کند و از آن‌ها در «اقدامات خیابانی و درگیری‌ها» استفاده می‌کند، خاطرنشان کرد که پس از ورود این سازمان به شنگال در شمال عراق، اولین فعالیت آن جذب کودکان بود.

گوروچو تحلیلگر SETA تاکید کرد که سازمان تروریستی PKK/SDG کودکان را تحت عنوان خدمت سربازی اجباری از خانواده جدا می کند و تاکید کرد که کودک آزاری این سازمان تروریستی در مناطق تحت اشغال خود در بالاترین سطح خود قرار دارد.

گوروچو با تاکید بر اینکه خانواده‌های کودکان جذب شده در سوریه اعتراض کردند، اما این موضوع در دستور کار افکار عمومی جهان قرار نگرفت، گفت: «این سازمان حتی در مناطقی که جمعیت عرب زیادی در سوریه دارد، کودکان را می‌دزدید. با این بازداشت های ناعادلانه در منبج و دیرالزور برخورد شد. از عبارت استفاده کرد

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین