۹ فروردین ۱۴۰۳

پژاک(pjak) بازنده ی واقعی

  • ۱۱ شهریور ۱۳۹۱
  • ۲۰۲ بازدید
  • ۰

پ ک ک به غده ای سرطانی برای کردها تبدیل شده است . شاخه ای از این غده برای کردهای ایران (پژاک) شاخه ای دیگر برای کردهای سوریه (پ.ی.د. ) بخشی برای کردهای عراق(پ.چ.د.ک.) و خود پ ک ک نیز برای کردهای ترکیه می باشند. این فرقه با ایجاد خشونت در ترکیه و انفجار مراکز غیرنظامی و قتل غیرنظامیان باعث تحریک افکار عمومی شده و دولت اسلام نمای اردوغان نیز از این فرصت سواستفاده کرده و جو ضد کردی در کشور ایجاد می کند.

اما می توان به جرات اعلام گردد که شاخه ایرانی پ.ک.ک تبدیل به مرده ای متحرک شده است ،پس از شکست سنکین پژاک از سپاه پاسدران انقلاب اسلامی وضعیت این گروهک روز به روزو خیم تر می شود و پ.ک.ک به علت درگیری شدید با دولت ترکیه از لحاظ مالی و تسلیحات نظامی  نمی تواند هیچ کمکی به دست نشانده خود یعنی پژاک بکند و به این گروهک کرد ستیز در ماههای اخیر  به علت شرایط بد اقتصادی اقدام به چند مورد اخاذی وباج گیری از کردها نمود ، ولی هم اکنون کردها ی با صلابت ایرانی  هم به این نتیجه رسیده اند که پژاک به مرده ای متحرک تبدیل شده است ، و در مقابل اخاذی و باج کیری آنان مخالفت  و ایستادگی می کنند و تن به ذلت نمی دهند ،آگاهی و دریایت اقوام کردی ایران از بدو تاریخ قابل تحسین می باشد .

تاسیس پژاک خود بعنوان روز شکست و نابودی ملت کُرد تاکنون نقش بسزایی داشته است؛ ولی ملت کُرد دیگر فرزند تروریستی بنام پژاک ندارند. آنان هزاران سال با عزت و شرف زیسته‌اند اکنون پژاک و اعضای تروریست آن؛ حق ندارند که سرزمین اجدادی این ملت را ملیتاریزه و تاریخ آنان را تروریزه کنند. امروز در واقع روز آشکار شدن بازنده‌ی واقعی (پژاک) است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *