۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • پژاک با قتل افراد غیرنظامی در پی اعتبار زدایی از ایران است .

پژاک با قتل افراد غیرنظامی در پی اعتبار زدایی از ایران است .

  • ۲۴ تیر ۱۳۹۲
  • ۳۲۵ بازدید
  • ۰

پژاک با قتل و عام افراد غیر نظامی و بی دفاع در مناطق مرزی در پی رضایتمندی اربابان اروپایی و امریکایی خود می باشد.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :گروهک راهزن و یاغی پژاک در ما مبارک رمضان همچنان به قتل و کشتار هم وطنان کُرد ساکن در مناطق مرزی ادامه می دهد. این فرقه تروریستی با توجه به اینکه در کوه ها و دره ها از هیچ گونه امکاناتی معیشتی و رفاهی برخوردار نمی باشد ، تنهاترین منبع درآمد برای گذران زندگی حیوانی خود، ترانزیت مواد مخدر و باج گیری از اهالی روستاهای مرز نشین قرار داده است.
غلامان حلقه به گوش پژاک و پ ک ک علی رغم اینکه در کوه ها و دره ها محتاج نان شب خود می باشند، از امکانات اینترنتی و رسانه ای در کشورهایی اروپای بهر مند بوده و در فضای مجازی که توسط اربابان امریکایی و اروپایی شان محیا شده است جولان می دهند. پژاک هر جنایتی را که در حق مردم بی گناه و بی دفاع انجام می دهد، بلافاصله از فضای مجازی و رسانه های جمعی سوءاستفاده کرده و با مظلوم نمایی چهره ای حق به جانب به خود گرفته و با سیاه نمایی رژیم جمهوری اسلامی ایران را متهم به این رفتار های وحشیانه کرده ، تا رضایت اربابان امریکایی و اروپایی خود را بدست اورد.
پژاک و پ ک ک بار دیگر در راستای اهداف کردستیز خود دو تن از هم وطنان کُرد را که دو برادر به نام های “قربانی و شورش شیخی” که به شغل کاسبکاری مشغول بودند ، در یکی از مناطق مرزی شهر سردشت به نام “بیتوش” مورد اصابت گلوله قرار داد.
در پی گلوله باران اعضای وحشی صفت پژاک “قربانی شیخی” در دم جان خود را از دست داده و شورش نیز به شدت مجروح شده است. این دو برادر کُرد ۲۸ و ۳۰ ساله اهل روستای “گولان” سردشت بوده و در مناطق مرزی کار می کرده اند.
پژاک همانند سنوات گذشته با تبلیغاتی گسترده ایران را متهم به این رفتار وحشیانه کرده تا بار دیگر بتواند دل اربابان استعمارگر اروپایی و امریکای خود را شاد کند.
امریکا و برخی از کشورهای اروپایی با در اختیار گذاشتن تسلیحات نظامی ، امکانات اینترنتی و شبکه های ماهواره ای به گروهک های تروریستی همانند پژاک ، آنان را وادر به قتل و کشتار افراد بی دفاع و غیر نظامی می کند تا به راحتی در فضای مجازی و رسانه ی بتواند از کشور ایران اعتبار زدایی نماید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *