۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشخصات کشته های سه سال پیش

  • ۲ تیر ۱۳۹۲
  • ۳۵۲ بازدید
  • ۰

گروهک تروریستی پ.ک.ک امروزه برای رهایی از تبعات و مشکلات ناشی از  بن بست پروسه ی امرالی با ترفندی نو کشته های سه سال پیش خود را در لیست جدید کشته شده گان قرار می دهد.

 انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : شاخه‌ی نظامی پ‌ک‌ک موسوم به HPG در راستای اعلام کشته‌های خود در سال‌های گذشته، به تازگی اسامی سه تن دیگر را در خروجی سایت خود قرار داده است. عدم اعلام هویت کشته‌ها در زمان خود، یکی از ترفندهای این فرقه و دیگر فرقه‌های زیرشاخه‌اش است. این فرقه‌ها بعضاًَ اسامی کشته‌های خود را بعد از چند سال اعلام می‌کنند. یکی از مهمترین دلایل این کار، جلوگیری از تضعیف روحیه‌ی دیگر اعضای این فرقه‌ها است. چراکه معتقدند هنگامیکه شمار کشته‌ها زیاد باشد، با اعلام هویت و تعداد آنها، دیگر اعضا نیز تحت تأثیر این شکست قرار خواهند گرفت و قادر به جنگیدن و انجام عملیات‌های انتحاری نخواهند بود. لذا از اعلام آنها خودداری می‌کنند تا هروقت که سرکردگان این فرقه‌ها زمان را برای اعلام مناسب ببینند، این کار را انجام خواهند داد.
جمیل آتابادی با نام مستعار نوزاد اردال متولد شهر وان ترکیه
< اکرم آکسوی با نام مستعار دنیز برادوست متولد شهر مِردین ترکیه <اسماعیل اوزون بَی با نام مستعار فرات آمد متولد شهر دیاربکر ترکیه ;">اسامی مذکور در بالا، اخیراً در خروجی سایت این فرقه‌ها قرار گرفته است. گفتنی است که این افراد در سال ۲۰۱۰ میلادی بدست یکی از هم‌سنگران این افراد بنام ستار جمیل کشته شده‌اند. ستار خود سال‌ها عضو پ‌ک‌ک بوده که تصمیم به کشتن سه تن دیگر از اعضای گروه خود می‌‌کند و بعد هم فراری می‌شود و به اقلیم کردستان پناه می‌برد.
لازم به ذکر است که این روزها با به بن‌بست رسیدن پروسه‌ی امرالی، اعضای این فرقه‌ها باردیگر به تحرکات خشونت‌آمیز خود روی آورده‌اند تا شاید با این کار راهی برای برون رفت از این بن‌بست بیابند. چراکه اردوغان به هیچ کدام از وعده‌هایی که به‌ آنها داده بود عمل نکرد. جالب اینکه اکثر اعضای این فرقه‌ها خاک این کشور را نیز ترک کرده‌اند و گفته می‌شود شمار کمی از آنها در ترکیه مانده‌اند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین