۲۸ فروردین ۱۴۰۳

مخفی کردن زوایای خودفروشی اوجالان توسط پ.ک.ک و پژاک

  • ۷ دی ۱۴۰۱
  • ۳۴۰ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان : عبدالله اوجالان که بیست و سومین سال حبس خود از مجموع حبس ابد را در جزیره‌ی امرالی پشت سر می گذارد قریب به ۳۵۰ بار با اعضای خانواده‌ خود ملاقات کرده است.

همچنین اوجالان بیش از ۹۰۰ بار با ۲۰۰ وکیل مختلف هم ملاقات داشته است.این همان زندانی است که به قول ترکیه یک سرکرده‌ جریان تروریستی و جنایتکار جنگی در آن زندانی است. شاید مقایسه‌ی آن با یک هتل چند ستاره مبالغه نباشد. چراکه عکس‌هایی که از اوجالان در زندان منتشر شده، حاکی از وضعیت عالی وی از لحاظ جسمی و روحی است. اما جالب‌تر اینکه سرکردگان پ‌ک‌ک این موضوع را به هیبت و عظمت وی ربط می‌دهند و با این حرف‌های بی‌ربط و بی‌پایه، اعضا و هواداران وی که سوگند مریدی و بردگی یاد کرده‌اند را همچنان در باتلاق فریب و سردرگمی نگه می‌دارند. این درحالیست که بارها اسنادی مبنی بر خوشگذرانی‌های اوجالان در سواحل دریای مدیترانه و در سکونت در هتل‌های لوکس و پنج ستاره و همچنین ملاقات با مقامات عالی‌رتبه‌ی سرویس اطلاعاتی ترکیه، ژنرال‌های بازنشسته و هیئت‌هایی از انگلیس و آمریکا منتشر شده است.

از اینرو سرکردگان پ‌ک‌ک و پژاک برای اینکه زوایای این خودفروشی اوجالان برای مریدان و بردگان وی آشکار نشود و هرکس شمشیر انتقام را از قلاف بیرون نکشد، مدام از فشارهای جسمی و روحی که در زندان به اوجالان وارد می‌شود؛ می‌گویند و با این کار احساسات این مریدان و بردگان را تحریک می‌کنند. اما حقیقت امر اینکه، اوجالان در مرحله‌ی پایانی رسالت محول شده به وی توسط سرویس اطلاعاتی ترکیه، آمریکا و انگلیس، وی را مثلاً دستگیر و زندانی کردند، اما اسناد و مدارک خلاف اینرا نشان می‌دهند، چراکه اوجالان در بهترین شرایط و با بهترین امکانات به خوشگذارنی می‌پردازند و همچنان نقش منفی خود را با پوشش کُردی ادامه می‌دهد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *