۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مجازات عدنان رشیدی از سوی پ.ک.ک

  • ۲۰ فروردین ۱۳۹۹
  • ۴۶۹ بازدید
  • ۰

۲۱ اسفند ۱۳۹۸ عدنان رشیدی روزنامه نگار وابسته به پ ک ک در منزل شخصی اش واقع در پنجوین سلیمانیه مورد حمله و ضرب و شتم افراد ناشناس قرار گرفت و از ناحیه ی سر و دست و پا به شدت مصدوم شد .

عدنان رشیدی در دادخواستی که نزد پلیس  پنجوین ارائه داده چنین بیان کرده است : ” افراد ناشناسی که خود را نیروهای ضد ترور اتحادیه میهنی معرفی کردند به زور وارد منزلم شدند و شروع به کتک کاری من نمودند و سپس همسرم را وادار به لخت شدن کردند و در این حالت او را فیلمبرداری می کردند ، این افراد کلیه ی وسایل شخصی و لپ تاپ و … غیره را با خود بردند “.

یکی از همکاران عدنان رشیدی (به شرط محفوظ ماندن نامش )ماجرا را چنین شرح داد :” عدنان سال هاست در پ.ک.ک عضویت دارد و تحت پوشش و عنوان فعال حقوق بشری مشغول فعالیت وعضو گیری -از کردستان ایران – برای این گروه بوده است . عدنان مقیم پنجوین است شهرکی که محل تجمع و اختفای فعالین پ ک ک ای است اما مدتی بود که عدنان با این گروه دچار مشکل شده و به شدت از جانب پ ک ک احساس خطر می کرد چنانچه شب ها جرات خوابیدن را هم نداشت و خود و همسرش مجبور بودند تا مسلحانه و به نوبت در منزلشان نگهبانی دهند . علاوه بر این زمانی که عدنان می خواست مخفیانه از راه ترکیه به اروپا فرار کند از جانب پ ک ک تهدید شد که ماهیتش را لو خواهند داد و کاری خواهند کرد که عدنان در ترکیه به عنوان عضو  تحت تعقیب پ ک ک توسط پلیس ترکیه بازداشت شود

این همکار عدنان علت اختلاف پ ک ک با رشیدی را آگاهی عدنان از جزئیات قتل و ترور پدر زانیار مرادی (اقبال مرادی ) عنوان کرده است و اینکه اطلاعات حساسی  از عاملان این ترور که اختیار عدنان رشیدی است می تواند برای پ ک ک دردسر ساز باشد و اینگونه است که پ ک ک مستقیما وارد عمل می شود و از این راه می خواهد دهان عدنان و عدنان ها بسته بماند .

فارغ از علت درگیری و حمله ی این اعضای پ ک ک به منزل عدنان رشیدی ، توحش به کار رفته در اعتراف گیری از این فعال پ ک ک ای آزار دهنده است روشی کاملا غیر انسانی ، لخت کردن همسر و فیلم برداری از وی برای گرفتن اعتراف و یا برای بستن دهان .

این روش تقریبا ناشناخته نیست و عمری به درازی عمر گروه های تروریستی  کردی دارد و همواره و در همه ی این گروه ها با درجات و با شدت متغیر مورد استفاده قرار گرفته است و جالب قربانیان این توحش هستند افرادی که شاید همه ی زندگی و دار و ندار خود را بر سر این گروه ها گذاشته اند و اینک اینگونه خوار و ذلیل می شوند تا جایی که شاید هرگز نتوانند دوباره برخیزند .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *