۳۱ فروردین ۱۴۰۳

سندسازی پ.ک.ک و پژاک برای ایجاد تناسب بین نژاد کرد و یهود

  • ۲۱ فروردین ۱۴۰۱
  • ۵۲۰ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان :گروه تروریستی پ.ک.ک و پژاک نقاط ضعف فراوانی دارد ؛ اما مهمترین نقطه ضعف گروه ، ماهیت مارکسیستی ـ کمونیستی و ضد دینی آن است که آن را به شدت از مردم پنهان می کند و در تبلیغات گروهک حرفی از آن به میان نمی آورد ؛ چرا که اگر مردم بفهمند که این گروه ، خدا و پیامبر را قبول ندارد و به کلی مذهب را رد می کند و آن را افیون توده ها میداند ، نه تنها به سمت آن گرایش پیدا نمی کنند ،بلکه فرزندان و دیگران را نیز از آن باز داشته و به مبارزه مستقیم با آن بر می خیزند .

موضوع دیگر ، افکار و اندیشه های فمنیستی موجود در گروه است که با فرهنگ و سنت های حاکم بر جامعه کردی و اهل سنت مغایرت دارد . گروهک خواهان آزادی بی حد حصر زنان و برابری و بلکه برتری زنان بر مردان است . اندیشه افراطی که با عقل و شرع و دستورات صریح اسلام و آداب و رسوم موجود در منطقه مغایرت دارد . البته گروهک از این شگرد برای جذب زنان و دختران و جوانان و تأمین نیازمندیهای جنسی اعضای گروهک و ترغیب جوانان به حضور در گروه برای برخورداری از ولنگاری های جنسی استفاده می کند .

نقطه ضعف دیگر گروهک ، ماهیت غیر ایرانی بودن آن است . همانطوریکه پیشتر گفته شد ، بیش از ۶۵ در صد اعضای گروهک را اتباع ترکیه تشکیل میدهد و در بین آنها افرادی از کشور سوریه و عراق نیز حضور دارند . بنابراین این گروهک ، یک گروه بیگانه و غیر ایرانی است .

تجزیه طلبی و تلاش برای تجزیه کردستان و تشکیل کشور کردستان بزرگ از دیگر نقاط ضعف این گروه است . تجزیه طلبی به هر شکلی که باشد محکوم و مذموم است و فرد یا گروهی که به این کار مبادرت ورزد عامل بیگانه و مزدور استکبار جهانی می باشد که در خدمت منافع و برنامه های استکبار جهانی قرار گرفته است .

نقطه ضعف دیگر گروهک وابستگی آن به استکبار جهانی به سرکردگی آمریکاست . اکثریت قریب به اتفاق بودجه گروهک بطور مستقیم از سوی آمریکا تأمین می شود و درصد ناچیزی از طریق دولت اقلیم شمال عراق یا برخی کشورهای منطقه و همینطور اخاذی از مردم تأمین می گردد .

ارتباط با رژیم صهیونیستی به عنوان بزرگترین دشمن مسلمانان و جهان اسلام از دیگر نقاط ضعف این گروهک و همه گروههای ضد انقلاب کردی به شمار می رود . همانطوریکه قبلا” گفته شد ، سران و سرکردگان این گروهک و گروه مادر آنها « پ.ک.ک » سعی دارند با سندسازیهای به اصطلاح « علمی » و تحقیقی » نوعی قرابت ژنتیکی بین نژاد کرد و قوم یهود برقرار نمایند .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین