۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

سرانجام باطل گروهک تروریستی پژاک

  • ۲۱ فروردین ۱۴۰۱
  • ۵۶۵ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان : همانطوریکه تاریخ بارها و بارها نشان داده و در این یکصد ساله اخیر نیز به کرات تکرار شده است ، عاقبت و سرانجام مزدورانی که با دشمن همکاری میکنند و به کشور خود خیانت می کنند ، چیزی جز رسوایی و بی آبرویی در بین ملت و شکست و اضمحلال ، ندامت و پشیمانی برای این قبیل خیانتکاران نخواهد بود . قبل از هر چیز ، خود قوم فهیم و با فرهنگ کرد جواب این مزدوران را داده و با تشکیل « پیشمرگان کرد مسلمان » به مصاف این مزدوران و خیانتکاران به وطن و قوم کرد رفته اند . اقدامات مذبوحانه گروهک در ترور و به شهادت رساندن زنان ، مردان ، کودکان و ائمه جمعه و جماعات کردستان حکایت از عمق عصبانیت و استیصال این گروهک در مواجه با مردم و ناکامی آن در جدا کردن مردم منطقه از نظام دارد . بیش از ۳۰ سال است که این قبیل گروهکها در کردستان فعال اند اما راه به جایی نبرده اند و به نقطه اول بازگشته اند . امروز بیش از هر زمان دیگری پوچی ادعاهای این گروهکها مبنی بر دفاع از حقوق مردم ، برای مردم منطقه روشن و وابستگی آنها به استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا مسجل شده است . امروز دیگر همه مردم کرد منطقه میدانند که این گروهکها در خدمت اغراض شخصی سران گروهکها و جاده صاف کن استکبار جهانی و نظام سلطه اند و « دفاع از خلق » شعاری بیش نیست . لذا هیچگونه عقبه مردمی و پایگاه اجتماعی با ثبات و مداوم نه تنها برای این گروه ، که برای هیچ کدام از گروهکهای ضد انقلاب دیگر متصور نیست.

موضوع دیگر معادلات قدرت جهانی است . تاریخ کردستان نشان داده است که گروههای کردی همیشه ابزاری در دست ابرقدرتها یا کشورهای منطقه بوده اند و بازیگر اصلی ، این قدرتها و کشورهای منطقه بوده اند نه گروهک ها ؛ و هر وقت مسائل و موضوعات این کشورها و قدرتها با هم حل شده ، یا یکی از این کشورها توانسته است حاکمیت ملی خودش را با قدرت و قوت اعمال نمایند ،این گروهک ها نیز مورد معامله واقع شده و به ورطه فراموشی سپرده شده یا به قربانگاه فرستاده شده اند.

امروز استکبار جهانی از رویارویی مستقیم با جمهوری اسلامی به شدت واهمه دارد . آنها با آنهمه امکانات و تجهیزات و منابع مالی و رسانه ای و مراکز علمی و پژوهشی خود و با برخورداری از تیم های مشاوره ای و عقل تمام عقلای خود ، میدانند که پنجه انداختن با جمهوری اسلامی حماقت است ، لذا این مأموریت را زمانی به سران ناآگاه و زود باور دموکرات و کومله و خبات و … واگذار کردند . وقتی آنها با تودهنی مردم و نظام از صحنه حذف شدند ، عناصر جدیدی بنام پژاک را مأمور اینکار کردند که این گروه نیز بابی میلی مردم به آنها و اقتدار نظام اسلامی در حال اضمحلال و نابودی است ؛ همچنانکه سرنوشت همه بریدگان از کشور و ملت ، خیانتکاران ، تجزیه طلبان و مزدوران بیگانه در طول تاریخ چنین بوده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین