۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • سالانه دو میلیون زن در جهان مجبور به فحشا می شوند

سالانه دو میلیون زن در جهان مجبور به فحشا می شوند

  • ۹ آذر ۱۳۹۲
  • ۱۸۱ بازدید
  • ۰

در روز جهانی منع خشونت علیه زنان، سازمان ملل با انتشار گزارشی از برخی آمارهای تکان دهنده درباره خشونت جنسی و فیزیکی علیه زنان خبر داد.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از سی ان ان بر اساس گزارش برنامه توسعه ملل متحد (UNDP) سالانه بیش از ۲ میلیون زن در سرتاسر جهان مجبور یا به تن فروشی می شوند یا به سمت فحشا سوق داده می شوند که این کار عمدتا از کانال گروه های مافیایی تجارت انسان و به صورت سازمان یافته صورت می گیرد.از سال ۱۹۸۱ روز ۲۵ نوامبر از سوی سازمان ملل به عنوان روز جهانی منع خشونت علیه زنان انتخاب شده است.
در جهان امروزی فرقه های تروریستی از مهمترین عاملان ترویج فساد و فحشا و تجاوز و خشونت های جنسی علیه زنان محسوب می شوند، و گروهک های تروریستی در آمار ارائه از سوی سازمان ملل جایگاه ویژه ، و نقش بسزایی دارند. با اندکی تامل نسبت به رفتارهای فرقه های چون منافقین ، القاعده ، کومله ،دمکرات و پژاک خشونت های سران فرقه نسبت به زنان ملموس می باشد.
گروهک تروریستی پژاک از مافیای تجارت زنان در سطح خاورمیانه محسوب می گردد. این فرقه خشونت طلب با بهره مندی از ایدئولوژی منسوخ عبدالله اوجالان جایگاه جدیدی را برای زنان تعریف کرده و با این رویکرد دختران جوان و زیبارویی بسیاری را فریب داده و آنان را به بردگان جنسی تبدیل کرده است.
این روزها رسانه های تروریستی وابسته به پ ک ک و پژاک با درآمد مواد مخدر تبلیغات گسترده ای را در حوزه زنان آغاز کرده اند و پ ک ک و پژاک را تنها مدافع حقوق زنان در کل جهان معرفی کرده و اوجالان را تنها نظریه پرداز حقوق زنان نشان می دهند!
اوجالان در نوشته هایش ظاهراً به زن و جایگاه او اهمیت می دهد. او زنان را به وجود آورنده ی تمدن و عناصر آن مانند دولت ، مذهب ،علم و… می داند. دیگر اینکه او ادعا می کند که اول زن بوده که به آگاهی رسیده و آن گاه علم وتمدن پیشرفت کرده است . با فرض صحت این ادعاها آنگاه ادعای دیگر اوجالان که برابری زنان و مردان را در همه زمینه ها شعار می دهد و این امر را زمینه برقراری عدالت می داند نادرست از آب در می آید. او بدون توجه به تفاوت های بنیادین زن ومرد اعم از جسمی و روحی همه را موجوداتی یکسان تلقی کرده و عدالت را به سخره گرفته است.
اوجالان در مورد زنان ،داعیه دفاع از حقوق و ایجاد نمونه ای جدید از زنان دارد که روی پای خود ایستاده و جدا از وظایف و گرایشات جنسی وخانوادگی به مبارزه سیاسی می پردازد.
آمار بسیاری از خشونت ها و تجاوز گروه های تروریستی برعلیه زنان وجود دارد، بی بندو باری و فساد اخلاقی در مقر این گروهک ها سر به فلک کشیده ، بسیار از این دختران برای رهایی از کار سخت و طاقت فرسایی روستا به امید زندگی آرام و زندگی در کشورهایی اروپایی فریب شعارهای گرهک تروریستی را خورده و در دام این گروهک گرفتار شده اند.
البته نا گفته نماند بدلیل عدم امکانات بهداشتی وبی اهمیتی بیش از حد زنان در رعایت مسائل بهداشتی مشکلات مضاعفی را گریبان گیر این دختران و زنان فریب خورده کرده است

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *