۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

رگ غیرتتان برای همه کُردها باد کند!

  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۱
  • ۶۸۲ بازدید
  • ۲

انجمن بی تاوان : فوت مهسا امینی ماجرای غم‌انگیزی بود که در صدر اخبار قرار گرفت و بلافاصله با واکنش جدی مقامات عالی کشور برای پیگیری این اتفاق همراه شد اما گویا برخی با فرصت طلبی و سوءاستفاده از این حادثه به دنبال عقده گشایی بودند و جریانی همسو و همنوا با معاندین خارج نشین فرصت را برای برپایی آشوب مهیا دیدند.

اما موضوع غم انگیزتر اینجاست که قبل از مهسا امینی نیز زنانی بودند که مورد ظلم و ستم واقع شدند اما رگ غیرت کسی برای آن ها باد نکرد. کسی برای آن ها شعار نداد. کسی برای آن ها به خیابان نریخت.چون برای آن ها سودی نداشت. چون نمی توانستند با آن ها فالوور شبکه های مجازی جمع کنند. چون نمی توانستند با ان ها تبلغیات راه بیندازند.
یکی از همین زنان فاطمه اسدی بود.
بانوی شهیده فاطمه اسدی توسط افراد مزدور حزب دمکرات به شهادت رسید تا شهادت مظلومانه‌اش پرده از چهره کریه این وابستگان خائن استکبار بردارد. همسر این نخستین بانوی شهید تفحص شده در کشور، مقنّی بود و در اوایل انقلاب برای چاه کنی برای نیروها به پادگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حسین‌آباد دیواندره رفته بود و اسیر دست یکی از گروهک‌های معاند حاضر در منطقه، شد.

این بانوی جوان، پس از اسارت همسر توسط گروه تروریستی حزب دموکرات کردستان برای صیانت و عشق به خانواده، برای آزادی همسرش، عزتمندانه به دل دشمن می‌زند و با داشتن یک دختر سه ساله و یک پسر شیرخواره به مقر دشمن می‌رود و آزادی همسرش را طلب می‌کند.

وی همه اموال خانواده را می‌فروشد تا بهای آزادی شوهر را فراهم کند، اما بعد از یک ماه شکنجه، ناجوانمردانه تیرباران می‌شود.

عزیزی در دلنوشته ای در وصف فاطم اسدی می گوید :

فاطمه اسدی هم کُرد بود، ۲۲ساله بود!مهسا اسدی هم کرد بود ، ۲۲ ساله بود!

قبلی «
بعدی »

۲ دیدگاه ها

  1. کردستان عزیز ما همیشه در همه حال برای دردهایت عاشقانه گریسته ایم من یک آذربایجانی هستم همیشه و در همه حال کرده‌ام کردستانی های عزیز را مثل یک برادر کوچیک دوست داشته و دارم با دردهایت اندوهگین با شادیهایتان شاد میشوم ما (آذربها) مردانتان را برادر و زنانتان را خواهر خود می‌دانیم همیشه بمانی کردستان شاد بمانی کردستان
    یاشاسین کردستان یاشاسین ایران

  2. کردستان عزیز ما همیشه در همه حال برای دردهایت عاشقانه گریسته ایم من یک آذربایجانی هستم همیشه و در همه حال کردستانی های عزیز را مثل یک برادر کوچیک (خودم را برادر کوچک خطاب کردم)دوست داشته و دارم با دردهایت اندوهگین با شادیهایتان شاد میشوم ما (آذربها) مردانتان را برادر و زنانتان را خواهر خود می‌دانیم همیشه بمانی کردستان شاد بمانی کردستان
    یاشاسین کردستان یاشاسین ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *