۹ فروردین ۱۴۰۳

خوش خدمتی ریوار آبدانان به پ ک ک

  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
  • ۸۹۵ بازدید
  • ۰

انتخاب ریوار آبدانان از اعضای کوریناسیون پژاک در شورای رهبری پ ک ک موسوم به ک.ج.ک با ادعای های پژاک مبنی بر اینکه پژاک حزبی ایرانی و در راستای احقاق حقوق مردم کُرد ایران می باشد ،کاملاً در تناقض است.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : تغییر خط و مشی و رویکرد پژاک پس از انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم تبدیل به تیتر اول رسانه ها ی تروریستی شده است . افشای ماهیت کردستیز پژاک در میان مردم کُردستان ایران از مهمترین عوامل تغییر رویکرد آنان می باشد. پژاک در ابتدای فعالیت خود توانست افراد بسیاری را با شعارهای کذب خود فریب دهد و تحت سلطه و اختیار خود در آورد ، ولی ماهیت این گروهک یاغی و قاچاقچی خیلی زودتر از آن که پیش بینی کرده بوده اند، افشا گردید. مخالفت احزاب و گروه های همچون کومله و دمکرات با پژاک و غیر ایرانی خواند این فرقه کردستیز از دیگر عوملی محسوب می گردد، که مهر باطل بر این گروهک تروریستی زده است.
این فرقه تروریستی است مدعی است که دموکراسی بهترین راهکار برای حل معضل و مشکلات مردم کُرد می باشد . پژاک با مطرح کردن این موضوعات در پی فریب دادن افکار عمومی بوده تا بدین شیوه در میان مردم کُردستان ایران اعتبار و مقبولیتی را کسب نماید.
ریوار آبدانان از جمله کسانی است که بیشترین پافشاری را بر این موضوع داشته و بیانیه های مشابه متعددی را نوشته است . لازم به ذکر است مدتی است ریوار آبدانان عضو ریاست کل ک.ج.ک شده است و این اقدام ریوار آبدانان با ادعای پژاک کاملاً در تناقض می باشد. پژاک مدعی است که گروهکی است مستقل و در پی احقاق حقوق مرد کُرد ایران فعالیت می نماید و هیچ وابستگی به گروهک پ ک ک ندارد ، پس با وجود این شرایط ریوار آبدانان که از اعضای کوردیناسیون پژاک بود اکنون در ک .ج.ک چه نقشی دارد ؟!
ماهیت افشای شده پژاک با این رفتار ریوار آبدنان پیشتر هویدا گردید ، و انتشار این بیانیه ها از سوی ریوار آبدنان یقیناً جنبه تبلیغاتی داشته ،و این تبلیغات در راستای جذب جوانان و نوجوانان ایرانی برای خدمت به پ ک ک می باشد. گروهک کردستیز پژاک تا به دیروز مبارزه های مسلحانه را خط و مشی خود قرار داده بود ، و نتیجه ی این مبارزات مسلحانه را آزادی مردم کُرد و احقاق حقوق از دست رفته ی آنان عنوان می کرد.اکنون مشکلات روز افزون و نابسمانی این فرقه ی تروریستی منجر به تغییر خط و مشی آنها گردیده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *