۳۱ فروردین ۱۴۰۳

حقوق بشر، گُرز تبلیغاتی پژاک

  • ۱۲ شهریور ۱۳۹۱
  • ۱۶۸ بازدید
  • ۰

لبه تیز و برنده شمشیر تروریسم، باردیگر پرچم سفید حقوق بشری را خونین و لکه‌دار کرد. پژاک سا‌ل‌هاست با الفاظی همچون آزادی، حقوق بشر، دموکراسی و… در عرصه عوامفریبی حرف اول را می‌زند.

پژاک در چارچوب اهداف پلید و تروریستی خود، سازمان حقوق بشر کردستان ـ که رسمیت قانونی در ایران ندارد ـ را بسان گرزی تبلیغاتی در دست خود گرفته‌اند تا از این راه برای تشویش اذهان عمومی و در راستای منافع تروریستی خود بهره جویند. این سازمان تا زمانی که با پژاک همکار بود و در واقع گوش به فرمان آنها بود؛ بهترین و شایسته‌ترین کُردهای سرزمین معرفی می‌شدند چون در راستای منافع پژاک و تروریسم گام برمی‌داشت؛ اما با مرور زمان و آشکار شدن چهره پلید ترور در پشت پرده این طرح، اعضای این سازمان خواستند گلیم خود را از آب بیرون کشیده و راه اشتباه قبلی (طرفداری از پژاک و تروریسم) را تکرار نکنند.

این اقدام خشم تروریست‌های پژاک را سبب شد که چرا و با اجازه چه کسی عملیات‌های تروریستی پژاک را نقد می‌کند؟ اعضا هیئت مدیره این سازمان، همه به نوعی فراری شده و اکنون خارج‌نشین هستند و خوش می‌گذرانند و دم از حقوق بشر هم می‌زنند. اصل کاری‌های این سازمان محمدصدیق کبودوند و اجلال قوامی هستند که اکنون کبودوند در زندان بسر می‌برد و قوامی نیز همچنان به فعالیت‌های این سازمان ادامه می‌دهد.

اکنون سئوال اینجاست که پژاک چه ربطی به سازمان حقوق بشر دارد؟ پژاک در اعلامیه‌‌یی که در سایت‌های رسمی خود منتشر کرده اسامی افرادی همچون نگین شیخ‌الاسلامی، شیرکو جهانی و… را بعنوان هیئت مدیره و اجرایی این سازمان آورده است و با تمام نیرو اجلال قوامی را تهدید کرده که این سازمان را به تریبون آزاد نظرات تبدیل نکند. اینها همه بخاطر اینست که قوامی عضو این فرقه تروریستی نیست و آنها هم می‌خواهند به اصطلاح او را سیاه کنند.

اولاً سازمان حقوق بشر کردستان در ایران رسمیت ندارد و قانونی هم نیست، به همین خاطر کبودوند اکنون در زندان بسر می‌برد.

دوماً اگر هم وجود خارجی داشته باشد؛ چه ربطی به فرقه تروریستی پژاک دارد؟ آیا سازمانی که خود را مدافع حقوق بشر بخواند؛ چطور امکان دارد که اعضای هیئت مدیره‌ی آن عضو فرقه‌یی تروریستی مثل پژاک باشند؟

نمونه بارز و آشکار این هیئت مدیره پژاکی که خود را هیئت مدیره سازمان حقوق بشر کردستان می‌خواند؛ شیرکو جهانی است که بارها در کوهستان‌های قندیل آموزش‌های پژاک و تروریستی را دیده و در جلسات پژاک هم مشارکت داشته است.

گناه و جرم ملت کُرد چیست که یک مشت تروریست می‌خواهند سرنوشت آنها را در دست گیرند؟

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین