۹ فروردین ۱۴۰۳

حاجی احمدی در کنگره ملی کُرد !؟

  • ۵ خرداد ۱۳۹۲
  • ۲۱۱ بازدید
  • ۰

عبدالرحمن حاجی احمدی در توصیف و مدح اوجالان به کُردهای ترکیه اهانت کرد.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :نشست موسوم به کنگره ملی کُردKNK در بروکسل پایتخت بلژیک و با حضور اغلب احزاب کُرد آغاز به کار کرد. ،افراد زیادی در این کنگره به ایراد سخنرانی پرداختند. اما در میان آنان سخنرانی عبدالرحمن حاجی احمدی سرکرده تروریستی پژاک دارایی حواشی و نکات جالب توجهی بود. سرکرده دائم الخمر پژاک در این سخنرانی اطاعت مطلق خود از اوجالان را به اثبات رسانید . وی با شیوه ای احساسی که سرخ شده بود از اول تا آخر درمدح اوجالان سخن گفت و در حرکتی عجیب اعلام کرد مردم کرد قبل از اوجالان در ترکیه مرده بودند و اوجالان آنها را زنده کرد !

حاجی احمدی با ایراد چنین اراجیفی به ملت بزرگ کُرد اهانت کرد . مطابق اسناد تاریخی تاریخ کردهای ترکیه سرشار از مبارزه برای احقاق حقوق خود بوده . شیخ سعید پیران،سید رضا،شیخ عیبدالله نهری،احسان نوری پاشا،قیام کوچگری و … از نمونه قیام های مردمی کرد در ترکیه هستند.

این سخنان نشان می دهد حاجی احمدی از تاریخ مردم کرد بی خبر است و همانند طوطی حرف های قندیل نشین ها را تکرار می کند. این فرد بی ارداه که خود را سرکرده پژاک می داند حتی یک کلمه هم درباره کردهای ایران بر زبان نیاورد و این خود دلیلی دیگر بر ای اثبات آن است که پژاک بخشی از پ ک ک است که در یک کنفرانس پ ک ک شرکت نموده است .

وی به کشته شدن اعضای ایرانی در ترکیه اشاره کرد و تایید نمود که پژاک کردهای ایران را فریب داده و برای کشته شدن به ترکیه می فرستد.

نکته قابل توجه دیگر این است که سران احزابی مانند اتحادیه میهنی کردستان (ملا بخیتار به نماینگی از جلال طالبانی) و رئیس حزب سوسیالیست دموکرات کردستان عراق و بسیاری از افراد دیگر هنگام دست زدن اعضای پ ک ک برای حاجی احمدی هیچ واکنشی از خود نشان ندادند و این گونه به وی بی محلی کردند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *