جنگندهای ترکیه به بهانه ی حضور پ.ک.ک و پژاک مناطق مرزی را بمباران کرد
ديروز سهشنبه 31/5/1391، بارديگر جنگنده بمبافكنهاي تركيه مناطق خواكورك و سيدكان اقليم كردستان را به بهانهي حضور اعضاي مسلح پژاك وپكك در اين مناطق بمباران كردند. اين فرقهها با استقرار در مناطق مرزي عراق و تركيه در داخل خاك اقليم كردستان، بارها اين بهانه رابه دست ارتش تركيه دادهاند تا با جنگندههاي خود اين مناطق را بمباران كند و تاكنون دهها تن از غيرنظاميان و روستانشينان اين مناطق را به قتل رسانده است. هرچند اين افراد توسط جنگندههاي تركيه كشته شدهاند؛ اما در حقيقت مسئول اين قتلعامها پژاك و پكك هستند، چراكه آنان باحضور خود در اين مناطق و حمله به مراكز نظامي در داخل خاك تركيه، زمينه را براي ارتش اين كشور به منظور مقابله و مبارزه با اين فرقهها به شمال عراق، فراهم ميكند و ارتش تركيه و جنگندههاي اين كشور را به اين مناطق راهنمايي ميكند و هربار چندين غيرنظامي قرباني اين راهكار كُردستيزانهي پكك و پژاك و همكاران تركيهايي آنها ميشوند. گفتني است كه سال گذشته در چنين روزهايي بود كه جنگندههاي تركيه با بمباران مناطقي از اقليم كردستان به ويژه منطقهي كورتك، خانوادهايي 7 نفره را قتل عام كرد و از اين عمل خود نيز غذرخواهي نكرد؛ چراكه تركيه معتقد است اگر حكومت اقليم به اعضاي مسلح اين فرقهها اجازهي مستقر شدن در شمال عراق را ندهد، آنها نيز مجبور نيستند با جنگندههاي خود اين مناطق را بمباران كنند.



