۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اوقات فراغت در پژاک

  • ۴ مهر ۱۳۹۲
  • ۲۱۱ بازدید
  • ۰

انتشار نشریات و مقالات بر اساس طرز فکر فرقه ی و شیوه های بردگی در راستای فریب نو جوانان و جوانان بخش عمده ی از اوقات فراغت پژاک را پر کرده است .
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :پژاک پس از شکستی که در تابستان سال ۱۳۹۰ متحمل شد؛ قول داد در دره‌ها و غارهای قندیل مؤدب و ساکت بنشیند و به کار کسی کاری نداشته باشد. هرچند اعضای این فرقه در مرزهای غربی و شمال غربی به امر باجگیری و اخاذی از قاچاقچیان می‌پردازند؛ اما در کل خانه‌نشین شده‌اند و یا بهتر بگوئیم، دره‌نشین و غارنشین شده‌اند. البته بعضاً به کومله‌ها و دمکرات‌ها می‌پرند و دنیای مجازی را به میدان نبردی برای خود انتخاب کرده‌اند. تداوم این درگیری‌های اینترنتی، بالاخره خود را در جنگی واقعی نشان داد و چندی پیش اعضای این فرقه به تیمی از پیشمرگ‌های خالد عزیزی در مرز مریوان شلیک کرده‌ بودند.

یکی دیگر از کارهایی که اعضای این فرقه آنهم چند تن از اعضای این فرقه که به بخش مطبوعات شناخته شده‌اند؛ از این فرصت و بیکاری اعضا استفاده کرده و با مصاحبه و گفتگو با آنها، صفحات مجلات و نشریات خود را پر کرده‌اند. معمولاً نشریات این فرقه، هروقت اعضای آن حوصله کنند آنرا منتشر می‌کنند.

در ادامه‌ی انتشار این نشریات، اینبار نوبت به مجله‌ی زیلان که مختص بخش زنان این فرقه‌ است؛ می‌رسد. جدیداً شماره‌‌ی ۲۳ از این مجله منتشر شده که اینبار جوهر خودکارهای خود را صرف نوشتن خاطرات زنان فرقه‌ی پ‌ی‌د (شاخه‌ی پ‌ک‌ک در سوریه) کرده‌اند و خواسته‌اند از این طریق راهی برای تحریک و احساسات دختربچه‌های روستایی و مرزنشین بیابند، چون پس از شکستی که از سپاه خوردند تاکنون شمار بسیار اندکی به این فرقه ملحق شده‌اند. لذا به نیروی تازه‌نفس احتیاج دارند تا شاید به کمک‌ آنها کمری راست کنند.

نشریات پژاک براساس طرز فکر فرقه‌یی و شیوه‌های بردگی و تعلیم مرید برای شیخ دربند این فرقه در جزیره‌ی امرالی (عبدالله اوجالان) صورت می‌گیرد. اعضای بخش مطبوعات پژاک از هرترفند و دروغی کمک می‌طلبند تا شاید بتوانند چند دختربچه و نوجوان را فریب دهند و به کوهستان‌ها بکشانند و چند صباحی هم از آنها استفاده‌ی ابزاری کنند و بعد هم بفرستند تا در درگیری با طرفی کشته شوند و بعضاً هم خود فرقه هروقت تشخیص دهد یکی از اعضایش اکسپایر شده، خود ترتیب خذف وی را خواهد داد. درهرصورت نمی‌توان از ساختار و طرز فکر فرقه‌یی، انتظاری از این بیشتر داشت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین