۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • اعلام هویت ۵ ایرانی کشته شده در ترکیه

اعلام هویت ۵ ایرانی کشته شده در ترکیه

  • ۹ مهر ۱۳۹۳
  • ۳۳۳ بازدید
  • ۰

جوانان و نوجوانان ایرانی گرفتار شده در دام پژاک در کشورهای بیگانه جان خود را از دست می دهند.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :   پژاک همیشه مدعی احقاق حقوق مردم کردستان ایران بوده و عضوگیری جوانان ایران را برای دستیابی حقوق مرد کُرد اعلام می نماید ، ولی این ادعای پژاک با رفتار آنان در تناقض می باشد.  بیشتر اعضای فریب خورده پژاک به محض عضویت در فرقه و بدون هیچ گونه آموزش و مهارت های نظامی برای جنگ به کشورهای بیگانه نظیر ترکیه ،عراق و سوریه اعزام می شود، و بیشترین درصد کشته های پژاک در جنگ با سایر کشورها بوده است.

اکنون سایت های وابسته به گروهک پس از گذشت دو سال هویت ۵ تن از گریلاهای خود را که در جنگ با ارتش ترکیه کشته شده اند اعلام کرد. متاسفانه باردیگر نام جوانان فریب خورده ی  ایرانی که به اجبار به جنگ با ارتش ترکیه فرستاده شده اند ، در این لیست وجود دارد.

پزاک بیشتر اوقات آمار دقیق کشته های خود را کتمان می نماید ولی برخی  مواقع با اعلام تعداد اندکی از کشته های خود در رسانه ها و فضای مجازی جولان داده و به قهرمان سازی کشته های خود می پردازد.

اسامی جوانان ایرانی کشته شده در جنگ ترکیه عبارتند از :

۱- آسو چولی با کد عادل روژهلات اهل پیرانشهر

۲- مهین پیروی با کد اویندار امید اهل ارومیه

۳- رسول دودکانلو با کد فرزاد زاکروی اهل خوی

۴- عبدالله دلایمیلا با کد وهارون ماکو اهل ماکو

۵- سعید امینی باکد هاوار کلر اهل اصفهان

همه این جوانان ایرانی در مرز افلیم کردستان عراق  و ترکیه منطقه ی شمزینان  جان باخته اند. اکنون با وجود چنین جنایتی ماهیت پژاک برای مردم کردستان ایران هویدا شده است، ولی پزاک با بی شرمی هرچه تمام  از سر دادن شعارهای دروغین خود دست برنداشته است و خود را مدعی احقاق حقوق مردم کردستان اعلام می کند

پژاک در سال های اولیه تاسیس فرقه توانست جوانان بسیاری را جذب نماید ، ولی با گذشت زمان و آگاهی مردم کُرد از سیاست های پلید گروهک و افشای ماهیت های پشت پرده آنان ، امروزه کمتر کسی در دام پژاک گرفتار می شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین